Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Znate li koju kvalitetu dijele najproduktivniji zaposlenici?

Veća produktivnost na radnome mjestu je nešto čemu mnogi od nas teže.

Znate li koju kvalitetu dijele najproduktivniji zaposlenici?

Istraživanje koja je provela konzultantska tvrtka za razvoj rukovođenja Zenger/Folkman bavilo se osobinama super-produktivnih ljudi. Za studiju, čiji rezultati su objavljeni u Harvard Business Review-u, koristio se uzorak od 7.000 osoba.

Kako se ispostavilo, sposobnost predviđanja i rješavanja problema bila je glavna karakteristika najproduktivnijih radnika, ističe Poslovni puls.

To je „sposobnost da sagledamo situaciju i kažemo, OK, ovo zvuči kao super plan. Što se može ispriječiti na putu? Što se sve može dogoditi da poremeti ovaj plan?“. Ako možete predvidjeti ove prepreke, onda ste u dobroj ste poziciji, zaključio je CEO kompanije Joe Folkman.

Problem je u tome što većina ljudi rijetko pristupa zadatku tako da uključi promišljanje što bi sve moglo poći po zlu.

WOOP

U Harvard Business Review-u, Zenger i Folkman su naveli istraživanje psihologinje Gabrielle Oettingen o „mentalnom kontrastiranju“ ili zamišljanju prepreka koje stoje između vas i vašeg cilja, i planu za njihovo rješavanje.

Oettingen je osmislila efektan termin – WOOP, što je kratica za pojmove želja (wish), rezultat (outcome), prepreka (obstacle) i plan (plan). Kada se suočavate s nekim zadatkom, trebate razmišljati o svom krajnjem cilju, najboljem mogućem ishodu, osobnim preprekama koje vam stoje na putu i planu za nadvladavanje tih zapreka.

Ono što je važno, WOOP model se može primijeniti na sve situacije – bilo da želite izgubiti na težini ili uspješno okončati projekt – i provjereno donosi rezultate.

Izvor: Poslovni puls

Najnovije oglase, vijesti i savjete iz svijeta tržišta rada potraži i na MojPosao LinkedIn profilu!

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.