Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Burger King: "Usredotočeni smo na uslugu dostave"

Upitali smo naše poslodavce kako su se snašli u posebnim uvjetima poslovanja. Donosimo iskustvo BURGER KING® tvrtke.

Burger King: "Usredotočeni smo na uslugu dostave"
Kako ste se organizirali u novonastaloj situaciji?
 
U BURGER KING® restoranima prioritet je zdravlje i sigurnost naših gostiju i članova tima. Iako nemamo nikakvih konkretnih informacija koje ukazuju na bilo kakvu izloženost naših zaposlenika, dodatno smo ojačali naše već rigorozne procedure u restoranima vezane uz sigurnost hrane, čistoću i higijenu kao i učestalost njihove primjene. 
 
Primjenjujemo najviše operativne standarde i standarde sigurnosti hrane te smo proveli cjeloviti plan prevencije, uključujući dodatne preventivne mjere. Dodatno smo podignuli standard u pogledu pranja ruku, osobne higijene, čišćenja i bezkontaktnog rada u svim restoranima. Svi članovi tima prolaze kroz temeljitu obuku koja pokriva sigurnost hrane, osobnu higijenu i sigurnost gostiju.
 
Ono po čemu se BURGER KING® uvelike razlikuje od ostalih fast food lanaca su namirnice, budući da se koriste isključivo najkvalitetniji sastojci. Visoki standardi kod izbora dobavljača sirovina postavljeni su od samih početaka, a u BURGER KING®u se posebno ponosimo svojim kraljevskim standardom. On nalaže da se burgeri rade od 100 postotne govedine, bez dodanih konzervansa, aditiva ili bilo čega drugog, a peku se isključivo na roštilju i to na vatri, onako kao što biste radili kod kuće u vrtu. 
 
No ponekad se i roštilj mora ugasiti. Kako bi se spriječilo širenje COVID-19, privremeno smo zatvorili neke restorane. To je drastična mjera, ali naša je odgovornost zaštititi zdravlje i sigurnost naših gostiju i članova tima u ovim jedinstvenim okolnostima kako bi se doprinijelo tzv. socijalnom distanciranju na koje je pozvao Stožer civilne zaštite RH. Zasada, brand će održavati uslugu dostave putem najjačih hrvatski dostavnih servisa Wolt, Glovo i Pauza.hr kako bismo našim gostima olakšali boravak kod kuće, uz istovremeno povećanje sigurnosnih protokola i promicanje BURGER KING® doživljaja – no bez kontakta između zaposlenika i gostiju.
 
Možete li nam navesti svoje primjere kriznog komuniciranja unutar tvrtke? 
 
Kako smo dio RBI grupacije, sve upute za slučaj kriznih komunikacija dobivamo na razini grupacije, gdje ih usklađujemo s lokalnim smjernicama i odlukama Stožera civilne zaštite RH. Ponosni smo na činjenicu da BURGER KING® održava interni informacijski sustav koji se ažurira u stvarnom vremenu radi izravnog pružanja informacija našim restoranima i članovima tima diljem svijeta. Na takav način redovito primamo savjete o zdravlju i sigurnosti kao i primjenjiva iskustva drugih tržišta.
 
Je li BURGER KING® svoje radnike u restoranu obučio o smjernicama za epidemije? Koji su preporučeni postupci uspostavljeni?
 
BURGER KING® je na globalnoj razini osigurao detaljnu obuku svih članova tima i zahtijeva maksimalno pridržavanje i provođenje svih operativnih procedura - posebno pripremljenih za pandemiju koronavirusa. Ponosni smo što možemo reći da imamo vrlo visoke standarde postupaka čišćenja u našim restoranima, uključujući pranje ruku, sanitizaciju kao i mjere sigurnosti hrane. U svjetlu okolnosti oko COVID-19, povećali smo učestalost navedenih postupaka.
 
Voditelji restorana koriste tzv. “kontrolni popis za prevenciju zaraze COVID-19” kao i ostale vodiče s detaljnim opisima operativnih procesa kojima se osigurava da svi članovi tima i dalje budu pravilno obučeni, da razumiju i pridržavaju se novih postupaka.
 
Nadalje, svi članovi tima prolaze temeljitu obuku koja uključuje sigurnost hrane, osobnu higijenu, sigurnost zaposlenika restorana i sigurnost gostiju, prije nego što im je dopušteno da sami rade posao. Od članova tima potrebno je pranje ruku minimalno svakih 30 minuta, prema uputama o sprječavanju širenja virusa, nošenje zaštitnih maski i radnih rukavica te mjerenje temperature prije ulaska u prostorije restorana.
 
Naš glavni prioritet je zdravlje, sigurnost i dobrobit naših gostiju i članova tima, a kroz ove jedinstvene okolnosti želimo zahvaliti svim članovima našeg tima na njihovoj kontinuiranoj predanosti, osobito tijekom posljednjih mjesec dana.
 
Kakva su vaša očekivanja po pitanju naredna tri mjeseca?
 
U skladu s odredbama Stožera i HZJZ, redovito prihvaćamo savjete o zdravlju i sigurnosti. Kako se informacije i smjernice javnog zdravstva mijenjaju, u skladu s tim ponovno ćemo procijeniti i promijeniti naše postupke i protokole. Kao što možete i zamisliti, sa sve većom brigom za javno zdravlje i širenjem bolesti COVID-19, posljednjih nekoliko tjedana proveli smo marljivo učeći o tome što možemo učiniti za dodatnu sigurnost svih. Smatramo to golemim napretkom. Redovno komuniciramo s drugim tržištima i njihovim članovima tima kao i drugim lancima restorana diljem svijeta kako bismo uvijek činili pravu stvar za naše goste.   
 
Za to vrijeme, naši restorani će se usredotočiti na uslugu dostave kako bi se olakšalo našim gostima da ostanu kod kuće, uz sigurnosne protokole i poticanje bezkontaktnog iskustva između zaposlenika i gostiju.  To nije lijepa vijest, ali vjerujemo da je ovo najbolji način djelovanja kako bismo bili sigurni da se svi možemo ubrzo vratiti životu i navikama koje volimo. 
 
Radujemo se nastavku posluživanja u našim restoranima, a mi ćemo učiniti svoj dio kako bismo vas i naše zajednice održali sigurnima.  Hvala vam na nevjerojatnoj odanosti i uvijek znajte da ćemo se potruditi učiniti pravu stvar za sve naše goste u BURGER KING® restoranima diljem svijeta.
 
 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.