Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Poziv na webinar: „Što i kako u vrijeme pandemije – kroz perspektivu HR-a“

Pridružite nam se 23. travnja na besplatnom webinaru o ulozi odjela ljudskih potencijala u kriznim vremenima.

Poziv na webinar: „Što i kako u vrijeme pandemije – kroz perspektivu HR-a“

Kako uspješno upravljati ljudskim potencijalima u jeku krize?
Na koji način osigurati produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika koji rade na daljinu?
Postoji li 'recept' za efikasnu komunikaciju s kolegama u vremenu koronavirusa?
Kako provoditi selekcijske i onboarding procese dok su na snazi mjere socijalnog distanciranja?

Pitanja je u u posljednje vrijeme doista puno... Krenite s nama u potragu za odgovorima!

MojPosao u četvrtak, 23. travnja s početkom u 16 sati, organizira webinar na temu „Što i kako u vrijeme pandemije – kroz perspektivu HR-a“, s predviđenim trajanjem do sat vremena.

Prijava na webinar je BESPLATNA i odvija se putem LINKA.

Cilj webinara

Webinar donosi praktična iskustva i savjete iskusnih HR stručnjaka iz uspješnih domaćih kompanija koji će kroz neformalan razgovor ukazati na izazove s kojima se svakodnevno susreću i otkriti na koji način se nose aktualnom situacijom.

Tijekom webinara, putem opcije Chat-a, možete postavljati pitanja na koja će sudionici odgovarati u završnom dijelu webinara.

Vidimo se u četvrtak, 23. travnja u 16 sati!

Za više informacija javite nam se na: lucija.ratkovic@moj-posao.net.

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.