Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Sedam IT: "U vrijeme pandemije, veliki fokus stavljen je na organizacijsku kulturu"

Brojimo šesti tjedan od kada 'normalno' ima novo značenje. Pandemija, no i potres u Zagrebu, još jednom su potvrdili veliku potrebu za fleksibilnošću u poslovanju. Kako se sa svime nose poslodavci istražili smo u intervju sa tvrtkom Sedam IT.

Sedam IT: "U vrijeme pandemije, veliki fokus stavljen je na organizacijsku kulturu"

Kako ste se organizirali u novonastaloj situaciji?

Poduzeli smo niz koraka kako bismo zaštitili dobrobit zaposlenika i njihovih bližnjih te maksimalno usporili širenje zaraze. Sedam IT bio je među prvim poslodavcima u Hrvatskoj koji su omogućili rad od kuće za sve zaposlenike, još od 16.03. Kako bismo imali što bolje uvjete rada, osigurali smo da svu opremu potrebnu za rad zaposlenici mogu uzeti svojim kućama. Vodeći brigu i o našim korisnicima i partnerima, sve poslove obavljamo udaljenim pristupom. Komunikacija i sastanci odvijaju se neometano, putem WebEx Teams alata, uključujući interne sastanke, ali i sastanke s poslovnim partnerima. O samoj organizaciji u novonastaloj situaciji puno govore i pravovremene reakcije naših zaposlenika uslijed nedavnog potresa.

Usred dvostruke krize i šoka koji smo svi pretrpjeli, naši djelatnici spremno i profesionalno su uskočili u pomoć korisnicima koji su uslijed potresa pretrpjeli štetu. Također, zahvaljujući upravo uspješnoj organizaciji i kvalitetnoj komunikaciji, u proteklom smo periodu odradili brojne intervencije u suradnji s financijskim institucijama, bolnicama i školama, a sve u cilju osiguravanja neometane komunikacije za vrijeme krize.  

Možete li nam navesti svoje primjere kriznog komuniciranja unutar tvrtke? Tko vodi komunikaciju, direktor ili HR ili neka druga odgovorna osoba?

Neprestano pratimo razvoj situacije i u konstantnoj smo komunikaciji sa zaposlenicima. Voditeljica HR-a, u dogovoru s Upravom i Direktorima redovito obavještava zaposlenike o novostima i izmjenama poslovanja koje su vezane uz nastalu situaciju. Naravno, komunikacija je dvosmjerna te nam zaposlenici javljaju sve relevantne informacije, koje su nam u ovom trenutku od iznimne važnosti.

Što ste poduzeli po pitanju sigurnosti svojih zaposlenika?

Od prve pojave koronavirusa u Zagrebu posvećeni smo komunikaciji sa zaposlenicima oko preventivnih mjera za suzbijanje zaraze. Pripreme su krenule u vidu preporuke svima da rade od kuće te postavljanjem plakata s uputama o ponašanju i dezinfekcijskih sredstava za osobnu upotrebu u naše urede. Nakon što smo se i formalno prebacili na remote način rada, osigurali smo dezinfekciju svih naših ureda te spremno čekamo nove odluke i povratak na radna mjesta. Naravno, sve buduće mjere pravovremeno ćemo komunicirati našim zaposlenicima i istaknuti pravila ponašanja na vidljiva mjesta.

Možete li navesti kakvo je psihičko stanje vaših zaposlenika te njihova reakcija na situaciju oko pandemije?

U ovom trenutku jako velik naglasak stavljamo na psihičku dobrobit naših zaposlenika. Psiholozi u Sedmici kontinuirano su dostupni svim zaposlenicima za podršku i razgovor. Također, neprestano sa zaposlenicima dijelimo psihologijske sadržaje s ciljem boljeg nošenja s ovim kriznim periodom. Veliki fokus stavljen je na organizacijsku kulturu. Organizirano je nekoliko online akcija te se na taj način nastoji održati dobra atmosfera među zaposlenicima.

Neki od primjera su interni mailovi s korisnim informacijama za uspješan prelazak na remote način rada, smjernice za vježbanje od doma, popis zanimljivih knjiga i filmova za slobodno vrijeme te dijeljenje fotografija rada od kuće. Tu su svakako i videopozivi koji nam, osim za sastanke, služe i za zajedničko virtualno druženje i ispijanje kave.

Konačno, proveli smo i anketu čija je svrha bila dobivanje uvida u zadovoljstvo radom od kuće te smo na temelju njenih rezultata i osluškivanja potreba naših zaposlenika uveli i dodatne aktivnosti kojima je cilj maksimalno olakšati rad,  poboljšati međusobnu povezanost, ali i zabaviti se.

Kakva su vaša očekivanja po pitanju naredna tri mjeseca? 

Očekujemo da će se u narednom periodu rad od kuće nastaviti odvijati neometano te planiramo nastaviti pratiti situaciju kako bismo pravovremeno reagirali na eventualne promjene. Kao i do sada, poseban naglasak stavljat ćemo na zadovoljstvo zaposlenika, a primjenom odgovornog ponašanja zasigurno ćemo osigurati i kontinuitet poslovanja.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.