Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Stigao je Crni petak! Evo kako je koronakriza promijenila navike kupaca

Došlo je do značajnog rasta e-trgovine.

Stigao je Crni petak! Evo kako je koronakriza promijenila navike kupaca

Povodom Crnog petka trgovine će danas nuditi popuste i do 70%. Početak je to povećane potrošnje koja se nastavlja tijekom prosinca, a hrvatski građani u vrijeme ovih popusta iz godine u godinu kupuju sve više.

Prošle su godine tijekom četiri dana potrošili milijardu i 340 milijuna kuna. Zbog izbjegavanja mogućih gužvi u trgovinama, trgovci će popuste nuditi i za online kupovinu, prenosi Dnevnik.hr.

Prema istraživanju Hrvatske udruge banaka, internetska kupovina se povećala za oko 15% u odnosu na ožujak, a 67% ispitanika reklo je da online kupuje češće nego u istom razdoblju prošle godine.

"Kako se navike kupaca mijenjaju kroz ovu krizu, tako se mijenjaju oni proizvodi koje najviše kupujemo. Sada u online kupovini najviše kupujemo odjeću i obuću, dekoracije za dom, namještaj, kućne potrepštine, a do sada su to bile usluge, dakle putovanja, ulaznice za kazalište i ostale manifestacije i slično“, kazala je Tomislava Ravlić iz odjela za trgovinu HGK.

Izvor: Dnevnik.hr

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.