Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Igor Kosec, Fresenius Kabi Hrvatska: „Potičemo kulturu u kojoj se sve može postići“

Fresenius Kabi zapošljava više od 40.000 ljudi diljem svijeta, a u Hrvatskoj je prisutan već 20 godina

Igor Kosec, Fresenius Kabi Hrvatska: „Potičemo kulturu u kojoj se sve može postići“

Fresenius Kabi je globalna zdravstvena kompanija specijalizirana za lijekove i tehnologije za infuziju, transfuziju i kliničku prehranu koji spašavaju živote bolesnika. Njihovi proizvodi i usluge pomažu u njezi kritično i kronično oboljelih, a njihov portfelj proizvoda sastoji se od sveobuhvatnog spektra intravenskih generičkiih lijekova, infuzijskih terapija i proizvoda za kliničku prehranu, kao i od medicinskih proizvoda za primjenu tih proizvoda. U području biosličnih lijekova, tvrtka je fokusirana na autoimune bolesti i onkologiju. U 2019., Fresenius Kabi je lansirao prvi biosličan proizvod, a unutar transfuzijske medicine i stanične terapije, tvrtka nudi proizvode za prikupljanje krvnih komponenata i ekstrakorporalnu terapiju.

Fresenius Kabi zapošljava više od 40.000 ljudi diljem svijeta, a u Hrvatskoj je prisutan već 20 godina. U ovim periodu Fresenius Kabi u Hrvatskoj raste iz godine u godinu, kako u broju zaposlenika tako i u poslovnim rezultatima te je danas lider u velikom broju referentnih terapijskih područja u zemlji. Prema zadnjih izvještajima za 2020. godinu nalazi se u top 20 najvećih tvrtki po ostvarenom prometu, od ukupno 458 farmaceutskih tvrtki u Hrvatskoj.
Razgovarali smo s Igorom Kosecom, Direktorom Fresenius Kabi Hrvatska, o poslovnim i HR projektima koji su im trenutno u fokusu.

Možete li opisati viziju i misiju vašeg poslovanja te objasniti na koji način Vaši zaposlenici pridonose njihovom ostvarenju?

Naša korporativna filozofija je briga za život - „Caring for life“. Zalažemo se da neophodni lijekovi i tehnologija dođu do ljudi koji pomažu bolesnicima te da pronađemo najbolja rješenja za izazove s kojima se suočavaju. Usmjereni smo na viši cilj i „brinemo za život“ koji nas motivira da budemo izvrsni u svemu što radimo. Svoj posao obavljamo s visokom razinom osobne predanosti, strasti i integriteta te smo posvećeni timskom radu i suradnji.

Orijentiranost na osnaživanje i izvrsne rezultate ugrađena je u našu kulturu.

Kako manageri u Fresenius Kabiju motiviraju zaposlenike? Kakve se prilike za razvoj i napredovanje pružaju vašim zaposlenicima?

Kao globalna zdravstvena kompanija Fresenius Kabi zaposlenicima iz različitih kultura i sredina nudi široki raspon mogućnosti osobnog i poslovnog razvoja na nacionalnom i internacionalnom nivou. Zaposlenici rade u posvećenim timovima, u kreativnoj radnoj okolini, otvorenoj za nove ideje. Potičemo kulturu u kojoj se sve može postići. 

Fresenius Kabi u Hrvatskoj podržava osobni razvoj zaposlenika internim promocijama ili povećanjem njihovih odgovornosti, ovisno o organizacijskim i tržišnim okolnostima. Zaposlenici mogu biti promovirani ako njihove vještine i iskustva odgovaraju kompetencijama koje su potrebne za određeni posao, ali i slijedom preporuke menadžmenta ako zaposlenici pokažu predan rad i dobar učinak.

Na koje sve načine promičete ravnotežu privatnog i poslovnog života svojih zaposlenika?

Fresenius Kabi Hrvatska brine o svojim zaposlenicima kroz brojne benefite koji su i od strane neovisnih stručnjaka prepoznati kao nadstandardni, na što smo izuzetno ponosni. U navedeno svakako ulazi i ravnoteža privatnog i poslovnog života. Zaposlenicima omogućavamo da čak i za vrijeme radnog vremena obave neodgodive privatne obaveze, zaposlenici su u mogućnosti koristiti fleksibilno radno vrijeme, nakon putovanja i/ili dužih sastanaka mogu doći kasnije na posao, za poslovne aktivnosti koje zahvaćaju vikend omogućavamo korištenje slobodnih dana u radnom tjednu, uveli smo opciju rada od kuće sa svim potrebnim alatima i opremom za rad. Jednako tako, brinemo o zdravlju svojih zaposlenika te redovito provodimo dobrovoljne sistematske preglede i omogućavamo dodatne police osiguranja. Ne manje važno, u uredu se svakodnevno trudimo osigurati poticajnu radnu atmosferu i okruženje kako bi se zaposlenici osjećali ugodno tijekom radnog vremena, čime neminovno utječemo i na kvalitetu života svakog pojedinca. 

Koji su bili ključni izazovi za Fresenius Kabi Hrvatska u 2020. godini? Što očekujete kao glavne izazove ove godine? 

2020. godina bila je izazovna i specifična za sve segmente društva što zbog pandemije što zbog prirodnih nepogoda koje su zadesile Hrvatsku i svijet. Fresenius Kabi Hrvatska i njegovi zaposlenici nisu bili iznimka. Vrlo brzo morali smo se prilagoditi novonastaloj situaciji kroz reorganizaciju rada i aktivnosti. Iako nam je rad bio otežan i činio se ponekad nemoguć, zahtjevan i neobičan, posvećenošću svih zaposlenika uspjeli smo odgovoriti na sve izazove te premostiti poteškoće. 

Naše se operacije nisu zaustavile, kao ni isporuka neophodnih lijekova i tehnologija prema svim zdravstvenim djelatnicima i ustanovama. Što se tiče 2021. godine i naših očekivanja, i dalje smo svjedoci vrlo sličnih okolnosti u kojima svakodnevno odgovaramo na zahtjevne izazove. Nadamo se poboljšanju situacije, koju redovito pratimo.

Vaša tvrtka se u projekt Certifikat Poslodavac Partner uključila prošle godine. U čemu prepoznajete vrijednost Certifikata Poslodavac Partner?

Izuzetno smo ponosni na činjenicu da smo dobitnik prestižnog certifikata Poslodavac Partner koji nam je pokazao da zadovoljavamo visoke standarde u upravljanju ljudskim resursima, ali ujedno i gdje je naša kompanija u odnosu na druge kompanije. Vrijednost ovog projekta je i mogućnost uvida kroz sveobuhvatnu analizu procesa u ono što možemo poboljšati da bismo bili još bolji. U svakoj kompaniji pa tako i u našoj najveću vrijednost čine ljudi. Ulaganja u ljude se uvijek višestruko vraćaju pa mi planiramo i dalje nastaviti istim putem. Na taj način osiguravamo poboljšanje procesa, uspješniju organizaciju, vrhunske rezultate i sve to uz zadovoljne sadašnje i buduće zaposlenike.

Koji su vam glavni strateški projekti u fokusu u narednom periodu?

Glavni strateški HR projekti u narednom razdoblju bit će daljna informatizacija HR-a te pokretanje lokalnih e-learning platformi za zaposlenike. Planiramo uvesti novi proces vezan uz zadovoljstvo zaposlenika koji će nam omogućiti još bolju podlogu za proces dvostrane komunikacije. Nadalje, radit ćemo na podizanju svijesti o prednostima rada u našoj kompaniji, a u isto vrijeme menadžere ćemo dodatno osnažiti kroz HR edukacije. 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.