Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Novo istraživanje pokazalo je kome građani više vjeruju. Kompanijama, medijima ili političarima ?

Edelmanovo istraživanje provedeno je u studenome 2021. godine na više od 36.000 ispitanika u 28 zemalja svijeta

Novo istraživanje pokazalo je kome građani više vjeruju. Kompanijama, medijima ili političarima ?

Biznis drži svoju poziciju institucije od najvećeg povjerenja, pokazali su rezultati Edelman Trust Barometra za 2022. godinu, globalnog istraživanja o povjerenju građana. Među promatranim institucijama, povjerenje u kompanije (61%) na prvom je mjestu ispred nevladinih organizacija (59%), vlada (52%) i medija (50%).

Edelmanovo istraživanje provedeno je u studenome 2021. godine na više od 36.000 ispitanika u 28 zemalja svijeta u obliku 30-minutnog online intervjua, a najnovije izdanje otkrilo je začarani krug nepovjerenja koji prijeti stabilnosti društva. Primjerice, vidljiv je pad povjerenja u demokracije pa tako svojim vladama vjeruje tek 50 posto Francuza, 46 posto Nijemaca, 44 posto Britanaca i 43 posto Amerikanaca. Štoviše, u niti jednoj razvijenoj zemlji ispitanici a ne vjeruje da će njima ili njihovim obiteljima biti bolje u narednih pet godina, piše Točka na i.

Građani smatraju kako bi kompanije mogle popuniti tu prazninu i preuzeti veću ulogu u klimatskim promjenama, ekonomskoj nejednakosti, prekvalifikaciji radne snage i rješavanju rasne nepravde. Istraživanje je pokazalo da gotovo 6 od 10 zaposlenika očekuje da će njihov izvršni direktor zauzeti stav o društvenim pitanjima, dok 64 posto investitora želi podržati tvrtke usklađene s njihovim vrijednostima. “Biznis sada mora biti stabilizirajuća snaga koja pruža konkretne aktivnosti i rezultate oko najkritičnijih društvenih pitanja. Društveno vodstvo sada je postala temeljna funkcija poslovanja”, poručio je Richard Edelman, izvršni direktor Edelmana.

Edelman Trust Barometar je globalno istraživanje o povjerenju građana koje već 22 godine zaredom provodi jedna od najvećih globalnih komunikacijskih kompanija Edelman. Svjetski barometar nudi uvid u razinu povjerenja ljudi u institucije, što je posebno relevantno nastavno na razdoblje pandemije COVID-19 te sve širih rasprava po pitanjima ljudskim pravima, ekonomskih problema i političkih (ne)stabilnosti. Komunikacijska agencija 404 partner je Edelmanu za predstavljanje Trust Barometra u ovom dijelu Europe.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.