Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Spoj humanizacije i digitalizacije: Poslodavac Partner pokreće prvu hrvatsku platformu za HR assessment

Prestižan certifikat za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima Poslodavac Partner kojeg dodjeljuje nezavisna konzultantska organizacija SELECTIO jučer je u Zagrebu okupio aktualne nositelje certifikata kako bi najavili novitete za regionalnu HR zajednicu.

Spoj humanizacije i digitalizacije: Poslodavac Partner pokreće prvu hrvatsku platformu za HR assessment

Prvi puta dodijeljeni su certifikati Poslodavcima Partnerima koji su uspješno prošli certifikaciju prema novoj metodologiji, a to su: A1 Hrvatska, Addiko Hrvatska, Atlantic Grupa, CEMEX Hrvatska, Coca-Cola HBC, Erste&Steiermärkische Bank, INA Grupa, JT International Zagreb, Lidl Hrvatska d.o.o. k.d., Philip Morris Zagreb, Pliva Hrvatska, TDR d.o.o., Tifon d.o.o., Valoviti papir Dunapack i Zagrebačka pivovara. Certifikat Poslodavac Partner pokrenut je 2005. godine, te u njemu sudjeluje oko 100 organizacija godišnje, a danas on predstavlja put oblikovan prema najboljim svjetskim HR praksama.  
 
Kao odgovor na promjene koje su se dogodile u zadnje dvije godine Poslodavac Partner transformirao je proces certificiranja poslodavaca što podrazumijeva novu perspektivu evaluacije HR-a kroz employee lifecycle – pogled iz perspektive zaposlenika, te prvi pametni digitalni upitnik koji spaja humanizaciju i digitalizaciju. S jedne strane upitnik omogućava jednostavan unos podataka, te kvalitetniji HR benchmark, a s druge strane certifikacijskom timu daje dodatan prostor za ispitivanje stvarnog stanja u organizacijama. Na ovaj se način HR sustav promatra kao cjelina u kojoj su isprepletene razne prakse. Iz tog razloga neće biti moguće zadovoljiti kriterije za postizanje certifikata ako u organizaciji ne postoji dobra povezanost svih praksi.  
 
Cilj certifikata Poslodavac Partner je jednako podržati poslodavce koji ispunjavaju visoke standarde kvalitete HR-a, bez obzira na veličinu organizacije, popularnost ili lokaciju, te zaposlenike koji traže zdravo i poticajno okruženje. Zato nova platforma za HR assessment uspješno obuhvaća tradiciju, digitalizaciju i internacionalni segment, podržavajući razvoj cijelog sustava upravljanja ljudskim resursima koji u centar stavlja doživljaj zaposlenika od privlačenja (candidate experience) do iskustva rada u samoj organizaciji (employee experience). U kreiranju nove metodologije sudjelovali su stručnjaci iz SELECTIO Grupe, te preko 50 voditelja ljudskih resursa iz uspješnih organizacija, a uvedene promjene su oblikovane i po povratnim informacijama aktualnih nositelja certifikata. Vijest je i da od ove godine na području Srbije podršku u certifikaciji pruža partnerska agencija HR Xcel koja će, zajedno sa SELECTIO Grupom nastaviti podizati kvalitetu upravljanja ljudskim potencijalima te poticati partnerstvo poslodavaca i zaposlenika kako bi uspješno ostvarili zajedničke ciljeve. 
 
"U zadnje dvije godine većina je poslodavca pretrpila neki oblik krize, a mnogi su zbog toga prestali ulagati u HR, iako je ulaganje tada zapravo bilo najpotrebnije. S druge strane, bez obzira na izazove, Poslodavci Partneri su uspjeli zadržati fokus na zaposlenicima. Imali smo priliku vidjeti dosta prilagodbi koje su napravili u ove dvije godine, ali i poboljšanja koja su osigurala rast u zaista nepredvidivom periodu. Zato mogu reći da sam iskreno ponosna što su, usprkos krizi, uspjeli rasti i što niti jedan Poslodavac Partner nije odustao. Dapače, svi smo još uvijek tu, u još većem broju i s još kvalitetnijim HR-om", izjavila je Martina Kessler, Head of Organizational Development Solutions iz SELECTIO Grupe.  

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.