Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Nego, recite mi… Kakva klima vlada u vašoj tvrtki?

Uvid u klimatske (ne)prilike unutar vaše kompanije, već petnaestak godina zaredom pruža Istraživanje zadovoljstva zaposlenika.

Nego, recite mi… Kakva klima vlada u vašoj tvrtki?
Briga o nezadovoljnim ili neangažiranim zaposlenicima postaje sve manje opcija, a sve više prioritet u radnim okolinama diljem svijeta. Imajući u vidu ogromne troškove koji nastaju uslijed fluktuacije radnika, naročito kada je ona učestala, kao i negativnih posljedica do kojih pritom zna doći, poput smanjene produktivnosti i pada morala zaposlenika koji ostaju, neophodno je kontinuirano voditi računa o zadovoljstvu naših zaposlenika. Osluškivati njihove potrebe, uvažavati njihova razmišljanja i neprestano raditi sitne, ili nešto veće, preinake u našem poslovanju koje će služiti kao potvrda nismo samo dobri 'slušači nego i da spremno i pravovremeno djelujemo.
 
Sretni zaposlenici obično su kreativniji, inovativniji i predaniji od svojih nesretnih kolega. Imajući to na umu, ne može se prenaglasiti potreba za održavanjem sretnog radnog okruženja.
 

Vrijednost sretnih zaposlenika

 
Zaposlenici su okosnica svake organizacije, a njihova dobrobit je preduvjet svakog poslovnog uspjeha. Štoviše, održavanje zadovoljnih zaposlenika može imati sljedeće prednosti za vašu tvrtku:
 
  • Može stvoriti pozitivno radno okruženje - Kada su zaposlenici motivirani i zadovoljni svojim poslom to može stvoriti sjajnu radnu atmosferu
  • Može imati pozitivan utjecaj na klijente i kupce - Sretni zaposlenici često daju više iza svoje klijente
  • To može biti fenomenalno za poslovanje - prema Gallupu, tvrtke s angažiranim zaposlenicima nadmašuju one bez zaposlenika do 202%
  • Sretni zaposlenici mogu biti neprocjenjiva vrijednost za tvrtku jer doprinose rastu produktivnosti i sposobnosti tvrtke da eksponencijalno raste
 
Međutim, briga o sreći na radnom mjestu nije proces koji se može odraditi preko noći. Ključno je najprije razumjeti probleme koji umanjuju zadovoljstvo zaposlenika i kako ih se može riješiti.
 
U tome vam već petnaestak godina pomaže Istraživanje zadovoljstva zaposlenika, jednostavan, brz i pouzdan alat koji otkriva koliko su (i čime) vaši djelatnici zadovoljni, a na čemu je potrebno dodatno poraditi. 
 
„Djelatnici su ključ uspješnog i održivog poslovanja i zato stalno nastojimo raditi na još boljim uvjetima, u čemu nam pomažu i rezultati istraživanja portala MojPosao. Detaljno izvješće o rezultatima koristi nam u poboljšanju komunikacije i ukazuje na određena mjesta u kojima je moguće unaprijediti procese. Cilj interne komunikacije dm-a je da djelatnici budu svjesni činjenice da bez njih uspjeh tvrtke ne bi bio moguć. Velike napore ulažemo u razvijanje pozitivne radne atmosfere, a ovo istraživanje analizira segmente koji nam pokazuju koliko smo u tome uspješni.“
Ana Fostač-Krilčić, Voditeljica resora ljudskih resursa (dm-drogerie markt)
 
 
Istraživanjem se, osim detaljnijeg uvida u stvarno stanje stvari unutar tvrtke, dobiva i usporedba s najboljim tvrtkama u kategoriji u kojoj se nalazite, kao i svim tvrtke koje sudjeluju u istraživanju i te onima iz djelatnosti u kojoj poslujete.
 

I zato, čim prije provedite Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i otkrijte kakva klima vlada u vašoj tvrtki!

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.