Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Atlantic Grupa u sklopu projekta RADIKALNO OTVORENA predstavlja svoj odjel Nabave

Pridružite im se u četvrtak, 14. rujna u 11:00 sati na online radikalno otvorenom razgovoru uz kavu!

Atlantic Grupa u sklopu projekta RADIKALNO OTVORENA predstavlja svoj odjel Nabave

Atlantic Grupa u sklopu projekta RADIKALNO OTVORENA predstavlja svoj odjel i funkciju Nabave, kao i sve čari ovog zanimanja u Atlantic Grupi i šire. U svojih 17 proizvodnih pogona proizvode niz ukusnih stvari, od Barcaffè & Grand kave do slatkih i slanih zalogaja u Štarku, a njihovi timovi stoje i iza dobro poznatih brendova poput Argete, Cedevite i Donata.

No, jeste li se ikada zapitali otkud i kako dolaze sastojci za te delicije? Kako ističu, to putovanje je prava avantura koja će vas povesti od New Yorka i Brazila, preko Tokija, pa sve do Londona i Adriatic regije. Njihov odjel Nabave zadužen je za naučivanje i nabavljanje sirovina i ambalaža kako bi svaki omiljeni proizvod na tržište izašao baš onakav kakvog ga volimo. Količina je to poka je dostatna za popunjavanje više od 6.000 šlepera godišnje, a kada bi ta vozila poredali jedan iza drugoga, kolona bi bila duža od stotinu kilometara.  Za nabavu sirovina, ambalaže, opreme i ostalih roba koje nabavlja Atlantic Grupa utroši se u prosjeku više od milijon eura po svakom danu u godini. Gotovo da nema kontinenta s kojeg se ne nabavlja neka sirovina, ambalaža ili oprema. Svaki euro koji se uštedi u nabavi ima otprilike jednak utjecaj na profit kompanije kao 10 eura dodatne prodaje.

Sada imate priliku saznati od stručnjaka za pregovaranje da li je nužno da u pregovorima s dobavljačima uvijek jedna strana pobjeđuje a druga gubi? Kako podaci o nabavi pomažu predvidjeti promjene u globalnoj ekonomiji kao i rast ili pad globalnog BDP-a? Koja je razlika između shoppinga na kakav ste navikli i nabave u industrijskom poduzeću?

Pridružite im se u četvrtak, 14. rujna u 11:00 sati na online radikalno otvorenom razgovoru uz kavu!

Poslušajte cool priče stučnjaka iz Atlantic Grupe o tome što znači baviti se nabavom

  • Kako izgleda nabava u doba najvećih povijesnih turbulencija na tržištu i u opskrbnom lancu?
  • Zašto bi usprkos tome preporučio karijeru u Nabavi, mladim i iskusnim profesionalcima?
  • Zašto je važno biti osoba od integriteta i etike u profesiji nabave i kako steći povjerenje kolega i menadžmenta?

Danijel Banek, izvršni direktor centralne nabave

  • Kako se nabava digitalizira i koje tehnologije su trenutno u nabavi „in“?
  • Chat GPT vs Ekspert za nabavu: tko će pobijediti, a tko ostati bez posla?
  • Uspješna nabavna organizacija vs prosječna nabavna organizacija: kako mjerimo i znamo da smo dobri u Nabavi?

Iva Verson, voditelj razvoja nabavne organizacije

  • Što je profesoricu talijanskog provuklo u nabavu?
  • (Pronto, Atlantico!) New York-London-Brazil: brokerski „lov“ na najbolju kavu, po najboljim cijenama u pravom trenutku?
  • Koje svjetske plantaže kave obilazite i koje su vam najdraže?

Daniela Ribarić, rukovodilac kategorije nabavke senior

  • Što mlade ekonomiste privlači nabavi, konkretno Atlanticovoj nabavi?
  • Može li se posao u Nabavi uspješno raditi i u „online“ načinu rada na daljinu?

Mia Vlatka Čuljak, nabavni komercijalist

  • Dolaze li na razgovor za posao u Atlantic Nabavi ljudi s formalnim obrazovanjem u nabavi i ako da, gdje su ga stekli?
  • Koje karakteristike ima dobar kandidat za obavljanje poslova u Nabavi?

Minja Birimiša, starija poslovna partnerica Nabave za Ljude&kulturu

Prijave i pitanja OVDJE: https://forms.gle/2L7Uvajo5mBd2pVW7

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.