Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Mlađi radnici sve teže pronalaze smisao na poslu

Primjetan je pad njihove angažiranosti i povezanosti s tvrtkinom kulturom, ali i rast razine anksioznosti prilikom promišljanja o karijeri i o obrazovanju.

Mlađi radnici sve teže pronalaze smisao na poslu

Općenito gledano, generacija Z je sretna, međutim mnogi pripadnici te generacije osjećaju nedostatak svrhe.

Novo istraživanje tvrtke Gallup, provedeno u partnerstvu s Walton Family Foundation, otkriva da pripadnici Gen Z-a postaju sve anksiozniji, posebno kada je riječ o poslu ili školi. Također, stariji pripadnici te generacije manje su sretni od mlađih osoba. 

Prema istraživanju, generacija Z suočava se s brojnim izazovima dok napreduje kroz školu, posao i ekonomiju. Gotovo polovica ispitanika osjeća anksioznost, posebno kada se uspoređuju s drugima, razmišljaju o financijama ili se trude 'uhvatiti' svoju svrhu na poslu ili u školi.

Mnogi pripadnici te generacije osjećaju da im svakodnevni zadaci nisu zanimljivi, važni ili motivirajući te sve češće osjećaj svrhe vežu uz posao ili školu.

Međutim, i ti izvori smisla i svrhe postepeno gube na značaju. Naime, stopa "odvojene mladeži", odnosno mladih osoba između 18. i 24. godine koji nisu zaposleni niti pohađaju školu, iz godine u godinu raste. 

U odvojenom istraživanju u kojem je sudjelovalo gotovo 19.000 isptianika, Gallup je otkrio da je angažiranost zaposlenika u SAD-u pala na najnižu razinu u više od desetljeća. Tako je u prvom ovogodišnjem kvartalu svega 30% zaposlenih izjavilo da su angažirani na poslu, što je 4,8 milijuna manje ljudi u usporedbi s krajem 2023., tijekom kojeg je stopa iznosila 33%. 

Pad je najizraženiji kod generacije Z (-6%). Pripadnici te generacije ističu sve slabiji osjećaj povezanosti s kulturom tvrtke u kojoj rade, a primjetan pad angažiranosti posebno je vidljiv kod radnika koji većinu vremena provode radeći iz ureda usprkos tome što imaju sve preduvjete potrebne za rad na daljinu, piše business insider.

Izvor: business insider

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.