Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Branding na tržištu rada

Brand je jedinstveni i prepoznatljivi simbol, asocijacija, ime ili marka koji služi za razlikovanje konkurentnih proizvoda ili usluga.

Dolazak do pravih kandidata je danas u velikoj mjeri stvar marketinga i branda! O prepoznatljivosti tvrtke ovisi i uspjeh regrutiranja, jer će kvaliteta posloprimaca ovisiti u znatnoj mjeri o percepciji poželjnosti poslodavaca kod najboljih posloprimaca. Na tržištu rada branding je podjednako važan kao i u plasmanu proizvoda.

Kada planirate zapošljavati nove ljude u tvrtki, osnovno pitanje o kojem bi trebalo voditi računa jest: ‘Zašto bi se talentirana osoba željela zaposliti i ostati raditi ovdje?’ Kvalitetni zaposlenici cijene brojne aspekte posla, a među njima su:

• plaća
• zanimljiv/uzbudljiv posao
• zabava
• mogućnost profesionalnog razvoja
• međuljudski odnosi
• interna komunikacija/kultura
• putovanja
• neovisnost
• uspješnost, reputacija i stabilnost tvrtke
• usklađenost posla i privatnog života

Stoga, razmislite kako biste mogli prezentirati i povećati privlačnost tvrtke za nove zaposlenike i tako im ponuditi razloge zbog kojih će odabrati upravo vas kao budućeg poslodavca.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.