Oglašavanjem slobodnih radnih mjesta na Internetu možete značajno uštedjeti ali i osigurati velik i kvalitetan doseg posloprimaca. Kombinacijom nekoliko načina oglašavanja možete biti sigurni da će vaše regrutacijske potrebe biti zadovoljene.
Oglašavanje na korporacijskim stranicama
Ulaganje u razvoj korporacijske stranice višestruko se isplati; ne samo da ste 'zakupili' medijski prostor za svoj brand i komunikaciju s javnosti, nego pokazujete i da ne kaskate za novim tehnologijama i konkurencijom. Rubrika posvećena karijerama nezaobilazna je kod svake veće tvrtke, pa zašto ne biste slijedili primjer onih koji su već otkrili prednosti oglašavanja radnih mjesta na svojim stranicama. Kontakt forma za zainteresirane posloprimce je također poželjna, a popunjeni formulari automatski se generiraju u bazu podataka.
Oglašavanje na specijaliziranim stranicama
Job-search stranice polako oduzimaju primat tiskanim izdanjima u oglašavanju radnih mjesta. Razlog je više nego očit; velika posjećenost stranica kao što je MojPosao garantira da će oglas biti primijećen, odaziv značajan, a samim time i vjerojatnost pronalaženja pravog kandidata veća. Ovakav oblik oglašavanja ujedno je i financijski isplativiji ako se u obzir uzme dostupnost oglasa, odnosno vrijeme njegove objave i različite mogućnosti prezentacije tvrtke (banner, logo, izdvojeni oglasi itd.) pa čak i prikupljanje prijava i pristup bazi životopisa.
Oglašvanje u online izdanju lokalnog tiska
Raspitajte se imaju li novine u kojima ste do sada objavljivali oglase, svoje online izdanje te pregovarajte za cijenu i uvjete.
Besplatno oglašavanje
Ukoliko nudite stručnu praksu, stranice kao nude mogućnost besplatnog objavljivanja oglasa. Slične pogodnosti dobivaju i oglasi iz državne uprave te neprofitnih organizacija.
Stranice fakulteta, studenata, studentskih udruga
Želite li angažirati studente za honoraran posao isprobajte s oglašavanjem na najfrekventnijim studentskim online punktovima. Grupe, udruge, forumi, portali, nudi se nebrojeno mogućnosti koje vrijedi izvidjeti.
Mailing oglasi
Sastavite oglas i pošaljite ga kolegama i partnerima u 'izvidnicu'. Možda baš netko od njih zna osobu koja će udovoljavati traženim zahtjevima.