Sve više i više poslodavaca potražuje od kandidata da napišu domaću zadaću kako bi odabrali što boljeg među njima. Domaća zadaća varira od jednostavne analize do šestomjesečnog plana.
Kay Brezny, marketinška direktorica u jednoj bolnici, zatražila je od troje finalista da napišu iskrene i otvorene misli o asortimanu bolnice. «Nakon intervjua, pisani zadatak dao je smjernice o tome koga bi trebali zaposliti.», objasnila je Brezny. Ne samo da je zaposlila kreativnog pisca, nego je naučila kako poboljšati proces zapošljavanja. Nije dozvolila da se kandidati viđaju prije intervjua ne bi li jedan drugome rekli svoja prijašnja radna iskustva.
Sličan slučaj se dogodio u Kanadi. Wolf Gugler, predsjednik firme koja se bavi procjenama, zatražio je od kandidata da napišu poslovne planove tvrtke u kojoj su trebali raditi. «Osoba koju zapošljavamo bit će odgovorna za svote koje premašuju 50 milijuna dolara, i zbog toga moramo vidjeti da li kandidat razumije odgovornost koja će mu biti nametnuta. Mi se moramo osigurati.», zaključuje Gugler.
Stručnjakinja za ljudske resurse, Joy Reed Belt na sve ovo nadodala je da kandidati za posao ne bi smjeli imati više od jednog dana vremena za domaće zadatke. Te zaključuje: «Ako mislite da Vas netko iskorištava, onda je vjerojatno tako!»
(T.K.)
Izvor:
Vezani članci: