Muškarci u američkoj oglašivačkoj industriji prosječno su u prošloj godini zaradili i do 16.000 dolara više nego žene, unatoč tome što je podjednak broj muškaraca i žena zatražio povišicu ili unapređenje, pokazali su rezultati istraživanja organizacije Advertising Women of New York (AWNY).
Rezultati istraživanja također su pokazali da je kod ispitanika na menadžerskim pozicijama razlika u plaćama muškaraca i žena ipak znatno manja i iznosi 2.000 dolara. Međutim, vjerojatnost za promaknuće dvostruko je veća za muškarce nego za žene (37% naprama 17%), otkriva istraživanje.
U istraživanju su ispitanicima postavljena i pitanja o tome smatraju li da je neki spol vještiji u određenim dijelovima poslovanja. Većina ispitanika oba spola, rekla kako između muškaraca i žena nema razlika u vještinama. Ipak, većina muškaraca i žena, muškarce smatra vještijima i samopouzdanijima u preuzimanju rizika i financijama, a žene se smatraju vještijima u istovremenom obavljanju različitih zadataka i radu sa strankama.
Istraživanje je otkrilo još jedan iznenađujući podatak. Naime, više je muškaraca nego žena iskoristilo mogućnosti koje su im tvrtke ponudile za usklađivanje obiteljskih obveza s poslom, kao što su fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće.
Istraživanje je provedeno na 1.102 ispitanika koji rade u oglašivačkoj industriji, od kojih je bilo 628 žena i 474 muškarca.
(T.B.)
Izvor:
Yahoo Finance