Organizacije privatnog i javnog sektora u Velikoj Britaniji godišnje potroše oko 75 milijuna funti na programe obučavanja i dodatnog usavršavanja svog menadžmenta, koji su loše zamišljeni i koji se loše provode, stoji u najnovijem izvještaju Sveučilišta Oxford.
Studija Poslovne škole Said pokazuje da 61% britanskih organizacija svoje zaposlenike na višim pozicijama šalje na individualne tečajeve, što ih godišnje stoji oko 120 milijuna funti. Međutim, samo 35% menadžera za upravljanje ljudskim resursima i 21% ostalih menadžera smatra da ti programi dodatnog obučavanja zadovoljavaju potrebe i ciljeve organizacija u kojima rade.
Više od 40 godina iskustva naučilo nas je da su za razvoj učinkovitog programa obrazovanja za menadžere najvažnija tri faktora, ističe direktor Poslovne škole Said, David Feeney.
Program bi se, kao prvo, trebao baviti pravim pitanjima i dati odgovor na njih; trebao bi biti skrojen precizno prema potrebama organizacije koja ga naručuje, te bi njegov uspjeh ili neuspjeh trebao biti na pravi način evaluiran. Naše izvješće pokazuje da većina organizacija griješi u barem jednom od tih faktora, dodaje Feeney.
Istraživanje je također pokazalo da 69% viših menadžera, programe dodatne edukacije smatra vrlo važnima za uspjeh organizacije, a većina menadžera koji su bili na programima dodatne edukacije smatraju da su im pomogli da povećaju svoju učinkovitost i svoj doprinos organizaciji.
Dobar program dodatne edukacije može imati transformirajući učinak, kako na pojedince, tako i na cijelu organizaciju, pod uvjetom da je pažljivo osmišljen i vođen, zaključuje Feeney.
(T.B.)
Izvor:
Managemant-issues