Većina Kanađanina i dalje vjeruje da otkrivanje vlastitih homoseksualnih sklonosti na radnom mjestu može naštetiti karijeri, pokazuju rezultati istraživanja tvrtke Leger Marketing.
Istraživanje pod pokroviteljstvom grupacija Fondation Émergence i Gai Écute, pokazalo je kako se 60% ispitanika slaže s pretpostavkom da će osobe koje javno iznose svoje homoseksualne sklonosti biti teže prihvaćeni od strane menadžmenta, suradnika, ali i poslovnih klijenata s kojima surađuju.
Istraživanje je provedeno u travnju ove godine, na uzroku od 1.525 zaposlenih Kanađana.
Predsjednik Fondation Émergence, Laurent McCutcheon izjavio je kako u današnjem društvenom okruženju većina zaposlenika ne govori o svojim seksualnim sklonostima na radnim mjestima, jer nije problem u homoseksualnim osobama, već u homofobičnom okruženju.
U istraživanju je 28% ispitanih navelo kako su na radnom mjestu svjedočili neprijateljskom odnosu prema homoseksualnim osobama.
Unatoč enormnim naporima borbe protiv homofobije na radnim mjestima, McCutcheon upozorava, kako je ta pojava i dalje prisutna na radnim mjestima diljem Kanade. Nažalost homofobija se očituje na više načina, a postaje suptilnija i prikrivenija, zaključuje on.
S pozitivne pak strane, 75% ispitanika složilo se kako homoseksualna osoba na rukovodećoj poziciji u tvrtki, ima jednaki kredibilitet kao i heteroseksualna.
(V.K.)
Izvor:
DiversityWorks