Većina zaposlenih Amerikanaca ne zna što je RSS usluga, pokazalo je istraživanje tvrtke WorkPlace Print Media.
Istraživanje je provedeno među 1.000 zaposlenika u američkim tvrtkama koje zapošljavaju od 20 do 2.000 osoba, a obrađivala je navike zaposlenika na radnim mjestima.
Rezultati pokazuju kako 88% zaposlenih Amerikanaca ne zna što je RSS usluga, dok to zna njih tek 9 posto. No na neki RSS kanal prijavilo se tek sićušnih 2% ispitanika.
Direktor poslovnog razvoja tvrtke koja je provela istraživanje, Dan Wheeler napominje kako se pružateljima RSS usluga, uz više od 100 milijuna zaposlenih u privatnom sektoru, pružaju nevjerojatne marketinške mogućnosti. Tome u prilog govori i podataka kako Amerikanci više od 60% svog radnog vremena provedu na svom radnom mjestu, što pružateljima RSS usluga daje veliku prednost ispred dnevnih novina.
Želite li na brži način saznati najnoviju ponudu natječaja za radna mjesta, RSS usluga na MojPosao, može vam pomoći u tome. Više o tome pogledajte ovdje.
(V.K.)
Izvor:
MediaBuyerPlanner