Uredska ogovaranja česta su pojava u radnoj sredini. Stoga i ne čudi što većina zaposlenika pokušava zadržati svoju privatnost samo za sebe. Primjerice, ljubavni život ili način na koji zaposlenik obavlja radne zadatke.
Stručnjaci smatraju kako je jedan od načina da sačuvate svoju privatnost da poslovne resurse ne koristite u privatne svrhe.
Ne koristite poslovni e-mail u privatne svrhe
Iako nema ništa loše u tome da koji put napišete poruku prijatelju s poslovnog e-maila, budite svjesni da informatički administratori provjeravaju dolazne i odlazne 'mailove', većinom kako bi zamijetili virus te pravovremeno reagirali.
Stoga stručnjaci savjetuju da šaljive e-mailove šaljete s privatne e-pošte. Na taj način bit ćete sigurni da vam nitko drugi neće pročitati vašu poštu.
Zadržite svoju lozinku samo za sebe
Lozinke postoje kako ih nitko drugi osim vas ne bi koristio. Stoga, stručnjaci savjetuju da i kad niste prisutni u uredu nikome ne odajete vašu lozinku. Na taj način nitko neće moći doći do podataka za koje ne želite da drugi doznaju.
Ne koristite Internet u privatne svrhe
Na radnom mjestu, posebice u većim tvrtkama gdje radi veliki broj zaposlenika, postoji i veće zanimanje za vas. Stoga, privatne poslove poput plaćanja računa, dogovaranja godišnjeg odmora ili općenito 'surfanja Internetom' ostavite za kasnije. Na taj način nećete dati povoda nikome da vas ogovara kako 'tratite' radno vrijeme.
Prije odlaska kući ugasite računalo
Prije odlaska kući, ugasite računalo. Na taj način možete biti sigurni da nitko neće moći koristiti vaš kompjuter.
(A.T.)
Izvor: