Uspjeh leži u timskom, a ne isključivo pojedinačnom radu. Dobar tim najvažniji je uvjet da bi se ostvario poslovni uspjeh. Stoga iskusne i motivirane zaposlenike treba postaviti na prave pozicije kako bi uspjeh bio zajamčen.
Međutim, okupiti i održati uspješan tim nije nimalo lagan zadatak. Uspješan tim ne poznaje lošu komunikaciju. Naime, svakodnevno mora postojati uspješna komunikacija između svih članova tima kako bi svi bili upoznati sa zadacima, ali i njihovim rezultatima. Uz to, nove ideje i prijedlozi se uvijek cijene.
Važan je konačni cilj
Zaposlenik mora sam pokazati zainteresiranost za posao ili projekt na kojem radi. Mora imati dovoljno znanja ali i želju za dodatnom edukacijom kako bi postigao što bolje rezultate.
Član tima ne može djelovati individualno ili nezainteresirano za rad drugih kolega. Također, mora biti spreman pomoći suradnicima jer cilj je rezultat cijelog tima, a ne pojedinca.
Podijelite uloge
Tim će biti produktivniji ako bude sastavljen od osoba različitih zanimanja. Stoga, već na samom početku treba odrediti zadatke za svakog pojedinca. Na taj način svatko će znati svoje zaduženja a rezultati će biti uspješniji. Možda otkrijete i neki talent za koji niste znali. Važno je i da osobe međusobno surađuju te da si pomažu.
Zadajte ciljeve
Članovima tima trebaju biti zadani osobni ciljeve i ciljevi grupe. Također valja odmah postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve.
Podijelite informacije
Savjetujemo održavanje kraćih svakodnevnih sastanaka kako bi se dogovorili oko dnevnih obveza te prikazali one rezultate koje već posjedujete.
Povjerenje je važno
Ako vi pokažete povjerenje suradnicima, oni će vam uzvratiti istom mjerom. A prijateljska radna okolina uvijek je učinkovitija. Primjerice, ako ste vi voditelj tima te jednom članu zbog zasluženog rezultata obećate slobodan dan – to morate ispoštovati.
Budite dobar slušač
Budite otvoreni prema novim idejama. Predložite svoju ideju, budite aktivni u radu.
Prijateljsko raspoloženje
Dobar tim bit će produktivniji u prijateljski raspoloženoj okolini. Ostavite vremena za smijeh! Družite se s članovima tima i nakon radnog dana.
(A.T.)
Izvor:
AskMen