Šef vas je promaknuo na rukovodeću poziciju? Pitate se što sad? Unaprjeđenje na bolju poziciju je uzbudljivo, izazovno, predstavlja nagradu za postignute rezultate, ali može biti i stresno.
Nakon čestitki kolega većina zaposlenika vrlo brzo uvidi da nova pozicija znači upravljanje istim ljudima s kojima ste do jučer dijelili ured. Stoga vam donosimo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći pri snalaženju u novoj ulozi kada više ne upravljaju vama, već vi upravljate drugima.
Dostojno otiđite sa stare pozicije - to znači da morate dovršiti sve započete projekte te ostaviti za sobom riješene zadatke.
Stvorite dobre odnose – već na početku važno je upoznati nove suradnike i koje su njihove odgovornosti.
Pokažite vjeru u svoje ljude - zaposlenici će uložit više truda u svoj rad ako pokažete da cijenite njihov rad te imate vjeru u njih.
Oslonite se na iskustvo i znanje starijih zaposlenika – najbolje je saznati što motivira vaše suradnike te im zatim postavite ciljeve.
Budite objektivni prema kolegama – to pravilo vrijedi čak i ako se u vašem timu nalaze stari prijatelji ili osobe koje vam i nisu baš drage.
Zatražite savjet iskusnijeg kolege - zaposlenici na istoj poziciji mogu vam pomoći raznim savjetima ili vas uputiti u sve tajne poslovanja na visokoj razini.
Uravnotežite privatni i poslovni život - važno je održati pravilnu ravnotežu između osobnog života i posla, što je svakako preporučljivo s obzirom da i to može imati utjecaja na vaš profesionalni razvoj. (A.T.)
Izvor:
Monster
Upoznajte se pobliže s alatima u profesonalnoj selekciji i testirajte svoju osobnost kroz Upitnik osobnosti na MojPosao.