Jeste li ikad bili iznenađeni reakcijom svog šefa za obavljeni zadatak? Mislili ste da kvalitetno radite svoj posao sve dok vas nadređeni nije ukorio. Primjerice, pomagali ste suradniku, a nadređeni vas je pozvao na razgovor zbog zanemarivanja vlastitih obveza. Naime, zaposlenikove želje i način razmišljanja često se razlikuju od očekivanja poslodavca.
Donosimo Vam nekoliko savjeta kako izbjeći "neugodne" razgovore sa šefom.
Želite sami osmisliti projekt
Zamisao da sami osmislite projekt i budete njegov voditelj čini vam se odličnom. Smatrate da time pokazujete inicijativu i neovisnost. No, budite oprezni jer za vašeg poslodavca mogli bi biti osoba koju je teško kontrolirati.
Naime, iako mislite da na taj način Vi činite uslugu tvrtki, imajte na umu da vaš nadređeni možda ima sasvim drugačije planove za vas. Stoga vam savjetujemo da prije nego što osmislite projekt, prvo razgovarate sa šefom te tražite njegovo odobrenje projekta.
Izbjegavate sukob
Izbjegavanje konfliktnih situacija čini vam se idealno za održavanje ravnoteže u timu u kojem radite. No, poslodavac bi mogao steći dojam da niste osoba koji donosi čvrste odluke. Naime, nitko ne voli raditi s osobom koja izaziva sukob, no isto tako, osoba koja ne izražava svoj stav nije dovoljno jaka da bude vođa jer nema svoju viziju rješenja. Savjetujemo vam da žustro sudjelujete u raspravama ukoliko smatrate da ste u pravu.
Nedostupni ste suradnicima za vrijeme odmora
Kao i mnogi, vi odvajate privatan od poslovnog života. Smatrate da imate pravo isključiti mobitel na godišnjem odmoru ili vikendu kako bi se posvetili samom sebi ili obitelji. No, vaš nadređeni mogao bi steći dojam da vi niste osoba za timski rad. Naime, svi želimo raditi u prijateljski raspoloženom okružju. To ne znači da se sa suradnicima morate družiti van posla, već da sa njima nemate samo strogo poslovan odnos.
Težite prema savršenstvu
Smatrate perfekcionizam kvalitetom jer svoj posao radite najbolje što možete. No, vaš šef ne dijeli mišljenje s vama. Naime, za njega vi gubite vrijeme na detaljima. Savjetujemo vam da ne trošite vrijeme na detalje. Poslodavce uvijek zanimaju rezultati dobiveni u što kraćem vremenskom roku.
Probleme rješavate sami
Ne želite tratiti vrijeme šefa za sve probleme s kojima se svakodnevno susrećete. Uostalom, smatrate sebe dovoljno sposobnim da riješite problem. No, vaš šef se ne slaže s načinom na koji vi odvajate ozbiljne od nebitnih problema. Savjetujemo vam da ako smatrate da je problem rješiv, onda sami poduzmete potrebne korake, no onda kada niste sasvim sigurni u ishod ili smatrate da se problem neće tako brzo riješiti, obavijestite o tome nadređenog.
Ukratko, prikažite sebe kvalitetnijim zaposlenikom tako da zanemarite osobine koje drugi smatraju negativnima. Upamtite da se dobar glas daleko čuje. Poslodavcu su važniji rezultati, a ne metode rada.
(A.T.)
Izvor:
AskMen