Želite li postati uspješan vođa ili učinkovit zaposlenik, suradnici vas moraju shvaćati ozbiljno.
Upornost i kvalitetan rad vode ka pozitivnim rezultatima, no ponekad je potrebno poduzeti i nekoliko specifičnih koraka kako bi postigli uspjeh.
Donosimo vam nekoliko savjeta kako ostvariti uspješan odnos s kolegama.
Ne podilazite nadređenima
Ljudi ne vole raditi s osobama koje podilaze drugima, posebice nadređenom.
Ukoliko i postignete naklonost nadređenog površnim radom, vaš će uspjeh biti kratkoga vijeka. Stoga, ako se ne slažete s nečijim mišljenjem, izgovorite to na glas! Katkada se trebate suprotstaviti šefu ako smatrate da nije u pravu. Postoji vrijeme u kojem se morate izboriti za sebe, ili pak za prava vaših kolega. Ukoliko to ne učinite, suradnici će vas doživjeti kao slabu osobu koju neće cijeniti.
Lijepo se izražavajte
Izbjegavajte isprekidan govor i ubrzano pričanje. Nikada ne upadajte sugovorniku u riječ. Važno je dopustiti nekome da dovrši svoja razmišljanja.
Budite točni
Poštujte vrijeme poslovnih partnera i suradnika. Bude li vas pratio glas osobe koja uvijek kasni, suradnici vam neće vjerovati. Na kraju krajeva, kako mogu znati da ćete dovršiti projekte u zadanom roku ako niste u stanju na vrijeme doći na sastanak?
Budite u korak sa znanjem
Biti u korak s vremenom i znanjem, znači neprestano pratiti novitete u vašem području rada.
Pokažite poslovne rezultate
Iz iskustva znate da oni koji mnogo pričaju, a malo rade, neće steći povjerenje među kolegama. Stoga, preuzmite inicijativu i izborite se za projekt u koji vjerujete.
Ne hvalite sami sebe
Iako ste postigli zavidne rezultate, pustite da drugi pričaju o vama. Nemojte hvaliti sami sebe. Ne razmećite se vašim dostignućima jer kod kolega možete steći samo zavist ili još gore - ljutnju.
Ostanite hladne glave
I kad vam gori pod petama ostanite hladne glave. Vođe koji pokazuju svoj eksplozivni temperament ubrzo nestanu s liste zaposlenih. Stoga, ma što god da se dogodi, nemojte eksplodirati i dignuti ruke od svega. Neka vaša glava ostane usredotočena na donošenje rezultata.
Odjeća mnogo govori o vama
Imajte na umu da odijelo u poslovnom svijetu ipak čini čovjeka. Odjeća u kojoj dođete na posao igra veliku ulogu u formiranju mišljenja o vama. Upamtite da su čista košulja, uredne hlače i ulaštene cipele minimum koji zadovoljava standarde poslovnog svijeta.
Ne budite razuzdani na neslužbenim zabavama
Iako često na uredskim, posebice božićnim slavljima, poslodavci daju poticaj da se osjećate opuštenijim, kontrolirajte vaše ponašanje i konzumiranje alkohola. Iako druženje suradnika nema poslovni karakter, kolege će zapamtiti vaše ponašanje, pogotovo ukoliko ono nije bilo primjereno.
Ne razglabajte o privatnom životu
Ne zanima baš cijeli svijet vaš privatni život. Ne ponašajte se s kolegama s posla kao s najboljim prijateljima iz privatnog života. Teme o kojima se nikad ne raspravlja na poslu su: religija, političko stajalište, ljubavni problemi, seks, nestašluci i provodi s prijateljima za vrijeme slobodnog vremena.
(A.T.)
Izvor:
AskMen