Vjerojatno vam se desilo da vam dan prođe, a da niste ostvarili ono što ste planirali. Najbolji savjet za samoorganizaciju je svakako da stalno zapisujete sve svoje obaveze.
Napravite listu prioriteta koje svakako morate riješiti u tijeku dana i striktno se držite te liste. Donosimo vam nekoliko savjeta kako učinkovitije upravljati vremenom.
Dan prije pogledajte u vaš sutrašnji radni raspored, a posebnu pažnju obratite na slobodno vrijeme.
Obavezno odredite prioritete za sutrašnji dan i zapišite radne zadatke koji moraju taj dan biti dovršeni.
Provjerite i odgovorite na e-poštu. Odgovorite na telefonske pozive. Radne naloge riješite na kraju dana.
Na kraju radnog vremena ne trčite odmah kući nego pripremite plan rada za sutrašnji dan.
Obavezno ostavite nešto slobodnog vremena u rasporedu. Svakodnevno se javljaju nepredvidivi zadaci ili sastanci za koje je neophodno unaprijed ostaviti slobodno vrijeme.
Svaki dan odvojite barem sat vremena samo za sebe, kako bi riješili sve obveze. Ipak, imajte na umu da ne smijete kršiti rokove.
Svi imamo zadatke koje ne volimo, ali ipak barem pet minuta dnevno posvetite svoju pažnju rješavanju zadatka koji vam je mrzak. (A.T.)
Izvor:
Posao.ba
Upoznajte se pobliže s alatima u profesonalnoj selekciji i testirajte svoju osobnost kroz Upitnik osobnosti na MojPosao.