Po svemu sudeći baby-boomeri itekako zavide generaciji Y na boljim mogućnostima za rad.
Naime, danas je sve podređeno zaposlenicima te mlađe generacije.
Barem takvu sliku odaju poslodavci koji starije zaposlenike niti ne pokušavaju zadržati u tvrtki već jedino razmišljaju kako pridobiti na rad pripadnika generacije Y.
Kompanije diljem svijeta, od industrije do zdravstva, traže zaposlenike kojima nova tehnologija ne predstavlja problem. Traže one koji informacije, pa čak i prijatelje, pronalaze na Internetu.
Neke su kompanije napravile prve iskorake pa su počele zapošljavati skupinu prijatelja vjerujući da pripadnicima generacije Y nedostaje društvenog života, dok druge tvrtke postavljaju oglase i informacije na popularnom Facebooku i YouTubeu kojeg mladi najviše posjećuju.
Jedna od tih tvrtki je i Deloitte koji je održao online filmski festival kako bi zaposlio talentiranog pripadnika generacije Y. Naime, na festivalu pod nazivom "What’s Your Deloitte?" prikupili su 370 kratkih filmova, a najbolji od njih našao se na YouTube-u. (A.T.)
Izvor:
MSN