Kako u sportu, muzici i politici, tako i u poslu rivalstvo nije rijetkost, najčešće među kolegama.
Takvo "zdravo" natjecanje u utrci za boljim rezultatima pridonosi većoj produktivnosti zaposlenika, no nerijetko postoje i oni problematični zaposlenici koji ne biraju sredstva kako bi pridobili pažnju nadređenog. Kako se nositi sa suparnicima kojima nije važan rezultat već njihov uspjeh?
Ako uvidite da razgovorom ništa niste postigli, možete preći na plan B:
Posao koji radite ne treba skrivati. Pobrinite se da vaši suradnici uvide koliko se trudite. Primjerice, ako radite na novoj brošuri, uključite što više osoba u vaš tim kako bi "proizvod" u konačnici bio uspješniji. Također, sačuvajte sve e-mailove koji se vežu tog projekta.
Sakupite dokaze
Sačuvajte svu papirologiju, uključujući i one ideje koje su bile odbijene. To je način da sačuvate dokaze o vašem načinu rada. Ipak, predlažemo vam da izbjegavate tračanja suradnika jer bi vam to moglo narušiti reputaciju. (A.T.)
Izvor:
CNN