Vaš Inbox mora biti prazan, a neželjenu poštu je najbolje odmah obrisati
E-mail je potpuno izmijenio način rada. Ako se ispravno koristi, može poslužiti kao idealan poslovni alat, no može biti i strahoviti gubitak vremena. Statistike pokazuju da uredski zaposlenici u prosjeku dnevno pošalju oko 30 e-mailova, dok menadžeri i osobe na visokim pozicijama i više od toga.
Stoga vam donosimo nekoliko savjeta kako "upravljati" e-mailovima, te kako Inbox "držati" urednim da biste imali vremena i za ostale zadatke. Međutim pripremite se da će, unatoč uloženom naporu, spam poruke nahrliti i u savršeno organiziran Inbox, te budite svjesni da postoji opasnost da "zaraze" vaš kompjuter virusima, stoga ih redovito brišite.
Najvažnije je razvrstati dolazeće poruke
Vaš Inbox mora biti prazan. Stoga je važno "pročistiti" dolaznu poštu, što znači da morate obrisati poruke za koje smatrate da su nevažeće, uključujući i spam – mailove, dok je ostale poruke najpametnije razvrstati po važnosti. Primjerice, e-mail sandučiće sortirajte po imenima suradnika. Tako ćete lakše čitati poštu i pronaći podatak koji vam je potreban.
Kako odrediti prioritete:
E-mail je najbrži način komuniciranja u poslovnom svijetu, no to ne znači da je potrebno na pristiglu poštu odmah odgovoriti.
To je posebno korisno u slučaju kada trebate prikupiti dodatne informacije prije nego što pošaljete odgovor, ako je predmet e-maila neko složeno pitanje i trebate vremena da razmislite o odgovoru, te ako ste nervozni, frustrirani ili zbunjeni porukom koju ste dobili, pa vam je potrebno neko vrijeme da se "ohladite", prije nego što pošaljete suvisao odgovor. (A.T.)
Monster