Uz učinkovito upravljanje vremenom, balansiranje između rada i obitelji izazov je koji može biti prevladan
Na koji način uspostaviti ravnotežu između privatnog i poslovnog života osobni je odabir. Stoga je za mnoge jedan od najvećih izazova pronaći način kako uskladiti vrijeme koje želimo provesti s obitelji i prijateljima nasuprot poslovnih obveza.
Svi žele sretan i ispunjen život izvan ureda, no samo neki uspijevaju uskladiti poslovne i osobne ciljeve. Srećom, uz učinkovito upravljanje vremenom, balansiranje između rada i obitelji izazov je koji može biti prevladan.
Na vrijeme postavite svoje prioritete
Prvi korak do postizanja ravnoteže je da s obitelji dogovorite o vašim prioritetima. Pritom morate razumjeti da poslovni uspjeh često zahtjeva prekovremeni rad i putovanja. U tim slučajevima, morate zatražiti i dobiti podršku obitelji, prijatelja ili roditelja.
Razmislite što je prava stvar za vas
Morate odlučiti što je najvažnije za vas. To ne može učiniti nitko drugi umjesto vas. Stoga je važno shvatiti da vi upravljate svojom karijerom i životom. Definirajte što uspjeh znači za vas te odlučite kao želite potrošiti svoje vrijeme i energiju. Ono što je dobro za jednu osobu, ne mora biti uspješno rješenje za drugu. Stoga, ukoliko tvrtka ne podržava vaše osobne ciljeve, kao one profesionalne, onda je vrijeme da procijenite je li ovo prava tvrtka za vas.
Recite NE
Suvremeni poslovni život od zaposlenika zahtjeva sve više pa nije rijetkost da se radi i tijekom stanke za ručak ili prekovremeno. No, preuzmete li previše posla, nećete ga moći obaviti kako treba. Katkad je bolje reći NE bilo da je riječ o klijentima, kolegama ili obitelji.
Prihvatite trendove
Jeste li razmislili o tome da ujutro na posao dolazite sat vremena kasnije ili da jedan dan u tjednu radite od kuće. Ukoliko je to moguće, razgovarajte s nadređenim i upitajte ga postoji li mogućnost rada od kuće. (A.T.)