Najbolje hrvatske oglašivačke kampanje u prošloj godini osvojile su ukupno tri zlatne, četiri srebrne i šest brončanih Effie nagrada.
Druge hrvatske Effie nagrade dodijeljene su u sedam kategorija najboljim domaćim oglašivačkim kampanjama za razdoblje od 1. siječnja 2009. do 31. ožujka 2010. godine. Pobjednica večeri je relaunch kampanja za Tomato u kojoj Ante, kojeg je odlično utjelovio poznati bosanski glumac Emir Hadžihafizbegović, nagovara susjeda da postane korisnik najjeftinijeg operatera na tržištu. Kampanja je klijentu Vipnetu i agenciji Grey Worldwide Zagreb donijela zlato u kategoriji Telekomunikacijske usluge te Grand Prix nagradu za najučinkovitiju kampanju u navedenom razdoblju.
Zlato su osvojile još i kampanje "Cedevita GO! – Uvijek i svugdje" Imago reklamne agencije te Facebook kampanja za Životinjsko carstvo agencije DRAP. Ove kampanje ostvarile su izvanredne tržišne rezultate jer predstavljaju spoj originalnih ideja koje su ispunile postavljene poslovne i komunikacijske ciljeve. Osim ovih najsjajnijih, dodijeljene su još četiri srebrne te šest brončanih Effie nagrada kampanjama koje su po ocjenama stručnog žirija obilježile navedeno razdoblje, a po poslovnim rezultatima klijenata ostvarile postavljene ciljeve. Najuspješnije agencije ovogodišnje dodjele, čiji su organizatori Best Marketing i HURA, su Imago reklamna agencija s četiri te agencija Bruketa&Žinić s tri osvojene nagrade.
Srebrne Effie nagrade osvojile su kampanje "Bilo kuda, Kiki svuda" (Kraš), "Jaaavi se!" (Tele2), "Ljubavnica" (Antena Zagreb) i "PravDA" (predsjednička kampanja Ive Josipovića). Dobitnici brončanih Effiea su kampanje za B.Aktiv LGG (Dukat), Zlatni Pan (Carlsberg Croatia), Pur (Henkel Croatia), Prostor za preokret (Raiffeisenbank Austria), MaxTV (T-com) te Super akcija – 1 model, 1 cijena (Peugeot Hrvatska).
"Jako nas veseli što je drugo Hrvatsko Effie natjecanje ponovno privuklo pažnju domaćih agencija i klijenata pa smo tako imali čak 40 prijavljenih kampanja u sedam kategorija. Reakcije sudionika na ovogodišnje događanje potvrdile su nam da se Effie i u Hrvatskoj etablirao kao vodeća marketinška nagrada. Čestitamo svim dobitnicima te se veselimo ponovnom susretu za godinu dana na trećem Effie natjecanju", izjavili su iz Best Marketinga, koji zajedno s HURA-om organizira Effie natjecanje u Hrvatskoj.
Svečanom dodjelom Effie nagrada ujedno je završena i dvodnevna Effie konferencija o učinkovitosti marketinga na kojoj su sudionici imali priliku poslušati predavanja nekih od vodećih domaćih i svjetskih marketinških stručnjaka. U četvrtak su tako predstavnici domaćih kreativnih agencija predstavili svoje najuspješnije radove prijavljene na ovogodišnje Effie natjecanje, dok je petak bio rezerviran za najbolje kampanje iz svijeta i Europe. Keynote predavanje na temu "Kako strateško planiranje i kreativna izvedba utječu na učinkovitost marketinških kampanja?" održao je Peter Field., koji je ovom prilikom izjavio: "Jako me razveselila vijest da su me sudionici prošlogodišnje Effie konferencije proglasili najboljim predavačem, pa sam bez razmišljanja prihvatio i ovogodišnji poziv organizatora. Cilj mog predavanja je bio, na temelju analize povezanost između kreativnosti i učinkovitosti, prisutnima predstaviti pravu vrijednost kvalitetne kreativne ideje te se nadam da sam u tome i uspio".
John Frazier, izvršni potpredsjednik njujorške agencije Quinn & Co. Public Relations, predstavio je kampanju "Najbolji posao na svijetu", najnagrađivaniju kampanju na svijetu i dobitnicu Australske Effie nagrade dok je Tassos Tsitsopoulos analizirao kampanju "Nastavite dalje" za Johnnie Walker Whiskey, jednu od najboljih britanskih kampanji svih vremena. U dijelu konferencije namijenjenom najboljim kampanjama iz Europe Alexis Thanasoulas, iz tvrtke ZenithOptimedia International, predstavio je kampanju za Nestle Nespresso, čije je zaštitno lice svjetski poznati glumac George Clooney, kampanju za Smart "U dvoje" analizirao je Ton Hollander dok je Moana Merzel predstavila kampanju za Volksbank - "Ostvarite svoje snove".