Znanje današnjih studenata lošije je od onoga kojim su baratale generacije prije uvođenja Bolonje, mišljenje je sveučilišnih profesora u istraživanju Nezavisnog sindikata znanosti i visokog školstva.
Kvaliteta školstva je u padu, a posljedica je toga da fakulteti iz generacije u generaciju dobivaju sve lošije studente - mišljenje je većine od 318 sveučilišnih nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju Nezavisnog sindikata znanosti i visokoga školstva. Svaki drugi zaposlenik je zagrebačkog sveučilišta. Njih 39 posto su redoviti profesori. Na pitanje jesu li srednjoškolci dobro osposobljeni za nastavak studija, čak 76 posto odgovorilo je da nisu, piše Jutarnji list.
Izrazito su kritični bili zaposlenici najmlađih sveučilišta (Zadra, Pule i Dubrovnika).Njih 93 posto svoje je studente ocijenilo nedovoljno pripremljenima za studij. Najlošijim kandidatima na sveučilištima smatraju učenike srednjih strukovnih škola. Njihovom je predznanju svaki treći ispitanik dao ocjenu dovoljan. Kod ocjene znanja gimnazijalaca podjednako dominiraju trojke i četvorke.
Velik dio istraživanja bio je posvećen bolonjskom procesu. Svaki drugi ispitanik smatra da je bolonjski proces povećao prolaznost na ispitima. No, znanje je današnjih studenata lošije od onoga kojim su baratale generacije prije Bolonje. Čak 65 posto anketiranih smatra kako su nakon uvođenja Bolonje nastavnici smanjili kriterije na ispitima. Svaki drugi problem vidi u slaboj motivaciji studenata za studij. (M. D.)
Izvor: Jutarnji list