Čak 58% ispitanika još nije sudjelovalo na virtualnom sajmu zapošljavanja, ali uglavnom tvrde da se radi o odličnoj ideji te bi o toj mogućnosti voljeli više saznati.
S razvojem tehnologije mijenja se i način poslovanja, te neke tradicionalne forme zamjenjuju one virtualne. Slučaj je to i sa sajmovima zapošljavanja, koji se polako sele u virtualni svijet. Koliko su hrvatski posloprimci upoznati s tom novosti, istražio je portal MojPosao u anketi provedenoj među 342 ispitanika.
Čak 58% ispitanika još nije sudjelovalo na virtualnom sajmu zapošljavanja, ali uglavnom tvrde da se radi o dobroj ideji, te bi o toj mogućnosti voljeli više saznati. Pozitivan stav o toj mogućnosti ima 23% ispitanika, bilo da su na takvom sajmu već sudjelovali ili još nisu.
Oni koji su sudjelovali većinom smatraju da je virtualni sajam bolji od 'fizičkog', nudi više mogućnosti za kontakt i predstavljanje poslodavaca posloprimcima, lakše i brže se dolazi do informacija, ali dodaju da bi se više tvrtki trebalo odazvati na sajam.
Preostalih 19 posto ispitanika do sada nije sudjelovalo na virtualnom sajmu zapošljavanja, jer zbog raznih razloga to nisu bili u mogućnosti, ili za takvu mogućnost još nisu čuli, te nisu imali dovoljno informacija.