Više nemate ideje što napisati kao status na Facebooku? Koji post će fanovima biti zanimljiv? Regionalna konferencija „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“ neće Vam održati lekciju, ali mogla bi stručna predavanja, točnije - više njih!
Fanovi na Vaš friendly odnos ne reagiraju, a sve više ih unlike-a Vašu stranicu? Marketinška kampanja koju planirate - neizvediva je uz takvo stanje!
Na regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“ stručnjaci poput Davora Brukete (Bruketa&Žinić OM), Vedrana Bajera (Google Hrvatska), Miloja Sekulića (McCann Erickson Public Relations), Sanje Vale (Gingernet), Nenada Vukušića, Miroslava Varge (Escape), Siniše Gavrilovića, Davora Runje (Drap) i mnogih drugih, među kojima su trojica i u stručnom vijeću za VIDI WEB TOP 100 2011 pomoći će vam da promijenite svoju kampanju.
12. regionalna konferencija o internetskom marketingu i PR-u održat će se u Zagrebu 10.-12. studenog 2011 u Hypo centru. Prijave su još uvijek otvorene putem web obrasca.
Organizatori su se pobrinuli za pića i 'ića', i što je najvažnije, dobro društvo iz cijele regije s kojim ćete moći razmijeniti poslovna iskustva i znanja u opuštenoj atmosferi. Ove godine na programu je, osim raznih seminara, panel rasprava i nagradnih igara, organizirana i nezaboravna vožnja quadovima te druženje s predavačima - Quad Session Experience.
No, vratimo se stručnoj temi Web::Strategije. Koji je marketing zapravo pobjednički? „I voditelji društvenih mreža su shvatili da više nije dovoljno samo pisati statuse i svaki dan poželjeti dobro jutro fanovima, nego je potrebno društvene mreže uključiti u kompletnu marketinšku kampanju ravnopravno uz bok ostalim načinima promocije“, izjavio je predavač na konferenciji Ilija Brajković.
Marketing mix, online + offline marketing, društveni mediji, dobri stari banneri, promoviranje domene, web stranica zlata vrijedna i web kampanja neke su od tema koje ćemo razjasniti na konferenciji i dalje ne rješavaju Vaše probleme?
Drugi i treći dan Web::Strategije su ono što Vama treba, jer donose tri atraktivna, detaljnija edukacijska seminara: Google AdWords koji će odgovoriti na sva pitanja u vezi kontekstualnog oglašavanja, SEO seminar kojim ćete se vinuti na sam vrh internet tražilica te Druminar, na kojem ćete proći kroz sve važne aspekte vođenja kampanji na Facebooku i Twitteru. U suradnji s tvrtkom Cognita osigurali smo i online edukaciju - webinare.
Izvor: Webstrategija