Privatna konzultantska kompanija iz New Yorka, Reputation Institute, objavila je istraživanje o 100 kompanija koje imaju najveći ugled u svijetu.
Istraživanje je provedeno na 15 tržišta među ukupno 55.000 potrošača.
"Ugled je emocionalna veza koju kompanije imaju s potrošačima. Definiraju je nivo povjerenja, divljenja, poštovanja i dobrog osjećaja kojeg potrošači imaju prema kompaniji. Ako kompanija ima snažan ugled, ljudi joj vjeruju. Ako je ugled slab, niski su i povjerenje i poštovanje i divljenje", kazao je Kasper Ulf Nielsen, partner u institutu.
Istraživanje je pokazalo da najveći ugled uživa BMW.
Slijedi:
- Walt Disney,
- Rolex,
- Google,
- Daimler (Mercedes-Benz),
- Sony,
- Microsoft,
- Canon,
- Nestle,
- Lego.
Od 11. do 25. mjesta mjesta su redom zauzele ove kompanije:
- Intel,
- Apple,
- Volkswagen,
- Adidas,
- Johnson & Johnson,
- Samsung,
- L'Oréal,
- Nike,
- Colgate-Palmolive,
- Philips Electronics,
- Michelin,
- Amazon.com,
- Giorgio Armani grupa,
- IBM,
- Kellogg.
Zanimljiv je podatak da su lani Apple i Volkswagen bili u prvih deset najuglednijih kompanija. Ove godine su među prvih deset zato dospijeli Švicarci - odnosno kompanije Rolex i Nestle.
Izvor: Danas.hr