Full service digitalna agencija Nivas osmišljava te izrađuje webove i aplikacije za najveće HR i svjetske tvrtke za koje vodi i marketinške kampanje.
Njima nije bitno koju ste školu završili, kako izgledate i jeste li član stranke.
Ne očekuju da znate sve o web tehnologijama, aplikacijama, protokolma i ostalim "-ima" i neće vam ponuditi službeni mobitel jer ne žele da vas klijenti zovu izvan radnog vremena.
Zvuči predobro da bi bilo istinito?
Pa, prava je istina da im gori pod petama, imaju posla više nego ikad i trebaju pomoć.
Traže osobu koja je otvorena za učenje i koju će 'pretvoriti' u svog Voditelja klijenata (m/ž).
Dobra je vijest što ne traže 'direktora svemira', a "loša" što za prijavu na ovaj oglas morate odraditi dva zadatka:
- Zadatak 1.
Klijent XYZ uputio je telefonski poziv na kojeg ste se Vi javili. Predstavio se i odmah nakon toga počeo se žaliti kako mu neka neobična funkcija ne radi na web stranici. Ukratko, klijent putem telefona daje reklamaciju.
U nekoliko rečenica opišite što biste učinili te rekli ili ne rekli klijentu.
- Zadatak 2.
Primijetili ste kako Vam kolega nenamjerno radi aktivnosti koje će našteti klijentu i tvrtki.
U nekoliko rečenica opišite što biste učinili.
Već sada vam se po glavi mota nekoliko kreativnih odgovora?
Odlično!
Kliknite na oglas Account Manager Assistent - Voditelj klijenata (m/ž), provjerite ostale uvjete natječaja i ako vam odgovaraju, u svojoj prijavi pošaljite rješenja zadataka, životopis (obavezno!) i molbu (vrlo poželjno!).
Prijave traju do 6. travnja.
Sretno svima!