Počeo je Sajam poslova u turizmu i sezoni - Sezonac.hr!
Sajam je aktivan do 05. ožujka, a jedna od tvrtki izlagača je i Maistra Hospitality Group.
Maistra Hospitality Group traži zaposlenike i u kratkom razgovoru predstavlja sve ono što traže od budućih kandidata, ali i što kao poslodavac nudi budućim zaposlenicima.
Možete li nam se pobliže predstaviti i navesti što čeka potencijalne kandidate prijavom na vaše pozicije?
Tijekom svoje bogate i uspješne povijesti Maistra Hospitality Group razvila se u jednu od vodećih hrvatskih kompanija za hotelijerstvo, ugostiteljstvo i turizam. Kontinuirano ostvarujemo pozitivne financijske rezultate te utječemo na razvoj lokalnih zajednica.
Naš trud, inovacije, kreativna snaga i predanost razvoju priznati su diljem svijeta pa je tako u 2020. godini devet naših objekata osvojilo priznanje Tripadvisor Travelers Choice Best of the Best, a Grand Park Hotel Rovinj dobitnik je jedne od najprestižnijih nagrada u hotelskoj industriji, Hotel Property Award.
U 2018. godini kupoprodajom udjela i strateškim partnerstvom Adrisa, društva HUP-Zagreb d.d. i HDR d.d., Maistra Hospitality Group postala je nacionalna turistička kompanija s portfeljem visokokvalitetnih objekata u međunarodno prepoznatljivim odredištima - Rovinju, Vrsaru, Zagrebu i Dubrovniku.
Ono što smo do danas postigli u hrvatskom turizmu i cjelokupnom gospodarstvu, priznanje je za naše hrabre strateške odluke te naporan rad i trud koji se svakodnevno ulagao da bismo pretočili našu viziju i strategiju u praksu.
Koje pozicije ove godine oglašavate? Kakve radne uvjete nudite i na koji način osiguravate zadovoljstvo zaposlenika?
Iz godine u godinu Maistra Hospitality Group zapošljava sve veći broj zaposlenika, a s obzirom da dio naših objekata radi tijekom cijele godine, govorimo o cjelogodišnjem zaposlenju s mogućnošću daljnjeg profesionalnog razvoja. Misija nam je razvijati nove i drugačije sadržaje, personalizirati iskustvo svakog gosta te, naglašavamo, ulagati u napredovanje naših zaposlenika. Sve kako bismo postali prvi izbor ne samo za naše goste, nego i za naše zaposlenike.
Uz plaću u skladu s kolektivnim ugovorom, Maistra Hospitality Group organizira i plaća smještaj zaposlenicima kojima je isti potreban. Jednako tako, zaposlenici imaju pravo na dva topla obroka te naknadu za prijevoz na posao. Isplaćuju se dodaci na plaću, odnosno regres za godišnji odmor, božićnica, jubilarna nagrada i solidarna pomoć.
Svojim zaposlenicima nudimo aktivno sudjelovanje u programima osposobljavanja, koji između ostalog uključuju učenje stranih jezika, stručna usavršavanja za sommeliere i bariste, unaprjeđenje znanja u upravljanju hranom i pićem, upravljanje domaćinstvom, a imamo i posebno osmišljene programe za unapređenje prodajnih vještina i osposobljavanje zaposlenika za rad u call centru.
Osmislili smo i program upravljanja talentima - Poslovna akademija Maistre.
Kroz taj program pripremamo rukovodeći kadar za narednu poziciju s većim odgovornostima. Ovim programom ciljano razvijamo buduće direktore naših objekata te smo ponosni na suradnju sa École hôtelière de Lausanne, jednom od najboljih škola za hotelski management u svijetu.
Uglavnom je potreba za zaposlenicima u odjelima hrane i pića, domaćinstvu, recepciji, wellnessu, animaciji i sportu. Sva ta radna mjesta, u početku sezonska, mogu voditi do cjelogodišnjeg rada i razvoja karijere u turizmu.
Koji je vaš savjet budućim zaposlenicima? Kako se najbolje pripremiti za rad u vašoj grupi?
Savjetujemo da se upoznaju sa svim raspoloživim informacijama o kompaniji, našim destinacijama te našom ponudom. Poželjno je svakako ažurirati životopis odnosno kreirati ga ukoliko ga još nemaju te imati ideju u kojoj bi destinaciji i na kojem radnom mjestu voljeli biti angažirani.
Ono što svakog budućeg zaposlenika čeka u našoj hotelijerskoj kompaniji je uigran tim, odlični uvjeti i prilika za razvoj karijere. Tražimo osobe koje su spremne na timski rad u profesionalnom, poticajnom i dinamičnom okruženju, usmjerene na postizanje najboljih rezultata, ljubazne, gostoljubive, kreativne i proaktivne te otvorene i željne učenja.
Želite li ukazati na neku lijepu priču kod selekcijskih procesa ili pozitivno iskustvo svojih zaposlenika?
,,Znatiželja, upornost i želja za proširenjem znanja i vještina su me nakon završenog školovanja odvele na drugi kraj države. Početne godine rada su me provele kroz bitke kuhinje, ojačale i pripremile za koračanje prema ostvarenju želje – radu u Hotelu Lone.
S 21. godinom postala sam dio tima Hotela Lone, gdje sam u restoranu ResoLution otkrila drugi svijet kuharstva. Upornost i želja za radom su me dovele do pozicije zamjenice šefa kuhinje s već 24 godine, a četiri godine kasnije počinjem voditi cijeli tim kuhinje Lone.
Vođenje cijelog tima kuhinje Lone za mene je izazov života. Uživam biti dio tima s kojim dijelim kreativnost, slobodu, dinamiku i sve ostalo što je kuharstvo zapravo. Uz 50-ak djelatnika svaki dan je izazovan, ali upravo to je ono zbog čega volim ovaj posao – jer je drugačiji iz sata u sat i pruža mi zadovoljstvo svega onoga što je za mene kuharstvo.
Sada mogu reći da je moj najuspješniji korak upravo odabir ove struke te sam jako sretna što, naravno uz veliku podršku obitelji, mogu ostvarivati ciljeve koje sam si postavila.'' Martina Buđinski – šefica kuhinje hotela Lone
Želite li nešto dodati? Nešto što možda nismo spomenuli ili pitali, a voljeli bi istaknuti?
Svakom gostu želimo pružiti jedinstven doživljaj i zato nam je odabir tima koji će nam pomoći u tome, vrlo bitan.
Uz već postojeće zaposlenike, tražimo nove, ambiciozne osobe spremne na rad u dinamičnom okruženju i usmjerenim na postizanje najboljih rezultata.
Ovo je prilika svim osobama željnim novih znanja da postanu stručnjaci u svom poslu te da si osiguraju razvoj odlične karijere.
Posjeti Maistrin štand i pronađi posao!