Zaposlenici londonskog financijskog sektora nisu svjesni ili namjerno zanemaruju osnovna informatička sigurnosna pravila, pokazali su rezultati eksperimetna na Valentinovo.
Tog je dana informatička tvrtka The Training Camp gradom dijelila CD diskove uz napomenu kako sadrže posebnu promotivnu poruku povodom Valentinova.
No međutim, na CD nije bilo ništa osim koda koji je zaposlenicima tvrtke koja ih je dijelila slao signale od svake osobe koja bi ga pokušala pokrenuti.
Samo pokretanje CD sadržaja je čak sadržavalo i jasno upozorenje kako će njegovom daljnjom instalacijom mogu prekršiti pravila tvrtke, međutim to nije omelo mnoge od njih.
Zaposlenici jedne od vodećih banaka te dvije globalne osiguravajuće kuće našli su se među lakovjernim, koji su unatoč upozorenju nastavili sa otvaranjem CD sadržaja.
Rob Camp, izvršni direktor tvrtke koja je provela eksperiment rekao je kako na sreću ovaj materijal nije bio uopće štetan, međutim za pretpostaviti je kako su CD diskovi mogli biti i izuzetno štetni, što bi zasigurno imalo daleko veće posljedice.
(V.K.)
Izvor:
Personneltoday