Toga dana, kada osoba koja posjeduje "Y gen", dođe na svoje novo radno mjesto, znajte kako je riječ o osobi s visokim obrazovanje i čije su oči fiksirane na jednu bitnu stvar – prvo promaknuće.
Prema istraživanju tvrtke za regrutiranje Drake, ukoliko se taj napredak ne ostvari u najmanje šest mjeseci, "Gen Y" (osobe rođene između 1980 i 1984) napušta to radno mjesto i već je u potrazi za novom prilikom. Čak i ako su zadovoljni poslom koji rade, najvjerojatnije je kako će u toj tvrtki ostati samo dvije godine.
Stephanie Dinnell, koja je vodila istraživanje, kaže kako "Gen Y" u ovom trenutku posjeduje 20% radne snage, što će se povećati na 40% u idućih pet godina. Ona također navodi kako će tvrtke koje uspiju zaposliti i zadržati zaposlenike sa Y genom, biti kompetentnije na tržištu.
Y generacija će najvjerojatnije do svoje 30-te godine života, promijeniti pet poslova, a svakako valja napomenuti kako oni ciljaju na menadžerske funkcije, koje su već počeli i popunjavati - navodi Dinnell.
Njezino izvješće "Generacija Y: Ne možete živjeti s njima, ne možete živjeti bez njih", temeljeno je na rezultatima istraživanja u kojem je sudjelovalo 3.000 osoba iz grupe Y gena.
Prema rezultatima istraživanja, dobra vijest je da je Y generacija, "tehnički potkovana", odrasla na Internetu, mobilnoj tehnologiji, kompjuterskim igrama i raznim elektroničkim napravama.
Nalaze se u idealnoj poziciji i mogli bi postati ključni voditelji razvoja proizvoda, a također su dobri i u prodaji. Osim toga poduzetni su, ambiciozni i spremni izazivati na promjenu nečeg ustaljenog.
S druge, lošije strane, upravo je tehnologija ovu generaciju stvorila pomalo nestrpljivom, jer navikli na tehnološku brzinu, žele sve imati "sad i odmah" te stoga strpljenje nije jedna od odlika ove generacije.
Oni su željni stjecanja novih znanja i žele imati nekoga tko će ih podučavati, kao što su imali kod kuće i u školi. Međutim, često su viđali svoje roditelje kako rade do kasno i dio posla donose kući te stoga ne žele takav ritam. Puno im je draže fleksibilno radno vrijeme, jer osim što žele biti uspješni i financijski stabilni, žele biti zanimljivi i društveni.
Dinnell napominje kako plaću promatraju više kao izazov nego razlog zbog kojeg bi se zadržali u nekoj tvrtki. Izvješće je otkrilo kako ova generacija žudi za stalnim priznavanjem kao i pohvalama, a samo zato što rade posao za koji su plaćeni.
Pri traženju posla, "Y Gen", ne želi prolaziti više od dva razgovora za posao, a oglasi za posao bi trebali sadržavati natuknice o uredskoj kulturi.
(V.K.)
Izvor:
finance.news.com