Ukoliko ste prošli kroz jedan ili niz selekcijskih krugova i pristupate samom razgovoru za posao znači da je vaš budući poslodavac označio vašu prijavu i životopis po nečemu što vas razlikuje od drugih. Slijedeći logični korak je stvaranje pozitivnog dojma pri prvom međusobnom kontaktu.
Ovaj bitan korak može iz pobjede prerasti i u poraz. I to u samo nekoliko minuta. No, koji je najbolji način kako bi se "prodali"? Najbolje je biti potpuno iskren. Iskrenost će također pridonijeti boljoj povezanost vas i vašeg budućeg poslodavca. Jer koja je u biti svrha glume, ako na kraju dobijete posao koji ne volite ili vam ne odgovara?
U poslovnom okruženju, najbolje je biti svoj. Međutim, zapamtite kako postoji jasna linija između "biti svoj" i biti "poslovno prikladan".
Istraživanja su pokazala kako se prvi dojam stvara već u prvih 30 sekundi nakon upoznavanja. Tijekom tog vremena prezentirate svoju pojavu, prednosti, mane i neverbalnu komunikaciju.
U slučaju loše izvedbe, izgubiti ćete pozornost vaše publike. Bez obzira koliko se kasnije trudili ponovno je pridobiti, prvi dojam je već ostvaren.
Primjerice, ukoliko kandidat kasni na razgovor za posao, prvi dojam koji se stvara je negativan, a zaključuje se da je nepripremljen ili neoprezan. (V.K.)
Izvor:
MSN