Svaki peti učenik četverogodišnjih strukovnih škola na polugodištu je imao jedinicu iz matematike, pokazuju podaci iz e-Matice.
Najviše jedinica iz matematike prikupili su učenici četverogodišnjih strukovnih škola u Virovitičko-podravskoj (30,78%), zatim Splitsko-dalmatinskoj (25,27%) i Dubrovačko-neretvanskoj županiji (23,86%), a najmanje u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, u kojoj je iz matematike na polugodištu "palo" 11,72% učenika.
Iz hrvatskog jezika jedinicu je na polugodištu imalo 9,71, a iz engleskog 8,15% učenika.
Iz hrvatskog jezika najmanje jedinica imali su učenici u Varaždinskoj, a najviše u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Iz engleskog jezika prema broju prikupljenih jedinica rekorderi su bili učenici u Zadarskoj županiji.
Gotovo identičan su (ne)uspjeh na polugodištu pokazali i učenici trogodišnjih strukovnih škola. Jedinicu je iz matematike na polugodištuje imalo njih 18,61%, iz hrvatskog jedincu oko 10% učenika, a iz engleskog jezika oko 9 posto. Gledajući po županijama, najviše je negativnih iz matematike bilo u Splitsko-dalmatinskoj županiji gdje je jedinicu na polugodištu imao gotovo svaki treći učenik.
Briljirali na polugodištu nisu ni gimnazijalci: iz matematike negativnu je ocjenu imalo 11,97% učenika (najviše ih je bilo u Ličko-senjskoj županiji). Iz hrvatskog jezika nedovoljnih je bilo 4,51%, a iz engleskog jezika 8,15 posto. Gimnazijalci i učenici četverogodišnjih strukovnih škola dogodine će prvi put polagati državnu maturu.
No, uz maturu, svi će fakulteti za upis bodovati i prosjek ocjena, pa će srednjoškolske ocjene učenicima biti itekako važne. U Ministarstvu je jučer, nakon puna dva tjedna čekanja, nemoguće bilo dobiti podatak o tome koliko su srednjoškolci ukupno na polugodištu zaradili jedinica i iz kojih sve predmeta. (A.T.)
Izvor:
Jutarnji list