Pisati blog ili ne? Poznate kompanije sve češće zapošljavaju blogere za promociju tvrtke
Treba li tvrtka imati svoj korporativni blog? Pitanje je na koje marketinški stručnjaci još uvijek traže odgovor.
Kompanije poput Coca-Cole, Marriotta ili Kodaka nedavno su zaposlile "šefa bloga", kako bi promovirao tvrtku potrošačima, te ujedno privukao potrošače da sudjeluju u pisanju bloga.
Popularnost blogova porasla za četiri posto
"Zaposliti blogera, koji je odgovoran za sve tekstove koji se nalaze na webu, prava je stvar jer na taj način kompanija može ispravno prezentirati brand tvrtke", kaže Mack Collier, konzultant i bloger tvrtke Viral Garden.
No, iako se službeni blog tvrtke kod nekih kompanija pokazao dobrom odlukom, na njega se, prema istraživanju SocialTexta, odlučilo tek 11 posto od 500 svjetski poznatih tvrtki s Fortuneove liste. Naime, popularnost korporativnih blogova je u zadnje tri godine porasla za svega četiri posto.
"Razmišljanje poput onoga 'I mi to moramo učiniti' više nije popularno", objašnjava Paul Gillin, konzultant i autor romana "Novi utjecaji".
Gillin je istaknuo da nitko ne garantira da će službeni bloger biti "prava stvar" koja će osnažiti brand kompanije, već tvrtke pomoću bloga postaju "otvorenije" prema zaposlenicima i potrošačima. (A.T.)
Izvor:
Workforce