Metoda učenja od osam minuta zasniva se i na istraživanjima neuroznanstvenika
Britanska srednja škola Monkseaton od jeseni će uvesti "osam minutna predavanja".
Ravnatelj Paul Kelley objašnjava da je riječ o metodi učenja prema kojoj djeca novo gradivo uče osam minuta, a zatim se 10 minuta igraju ili bave sportom pa ponovno osam minuta uče itd.
"Može se činiti bizarnim osam minuta učiti, zatim prekidati kako bi se 10 minuta igrala košarka, a zatim ponavljati cijeli proces. No, to se pokazuje učinkovitim", izjavio je Kelley.
Metodu potvrđuju istraživanja
On je odluku o "osamminutnim predavanjima" donio nakon uspjelog pilot-projekta koji je pokazao da su djeca koja su tako učila postigla najbolje rezultate.
Osim toga, metoda se zasniva i na istraživanjima dr. Douglasa Fieldsa, neuroznanstvenika iz Nacionalnog instituta za dječje zdravlje i ljudski razvoj u Baltimoreu.
On je uočio da su veze među neuronima najučinkovitije kad se nakon stimulacije moždanim stanicama omogući kratki predah.
Iz toga proizlazi da bi konvencionalni način učenja trebalo transformirati tako da se gradivo uči u intervalima isprekidanim pauzama za igru ili sport. Slično vrijedi i kod ponavljanja gradiva. (V.K.)
Izvor:
Jutarnji list