Prema rezultatima istraživanja koje je proveo GFK, u Hrvatskoj Internet dnevno koristi 47 posto građana što je i regionalni prosjek za 17 zemalja obuhvaćenih ovim istraživanjem
Prema rezultatima istraživanja koje je proveo GFK o upotrebi interneta u populaciji starijoj od 15 godina, u zemljama Središnje i Istočne Europe baltičke zemlje, Slovenija i Austrija su regionalni lideri u korištenju interneta, dok se Hrvatska nalazi negdje na sredini.
Prema dobivenim rezultatima u Hrvatskoj Internet dnevno koristi 47 posto građana, što je i regionalni prosjek za 17 zemalja obuhvaćenih ovim istraživanjem.
Značajniji rast, u odnosu na 2007. godinu, zabilježen je u Mađarskoj i Poljskoj (po oko 12 posto), Češkoj (oko 10 posto), Slovačkoj i Ukrajini ( oko 9 posto) te Hrvatskoj u kojoj je u odnosu na 2007. Korištenje interneta poraslo za 8 posto
Pristup internetu
Istraživanje je pokazalo kako građani Estonije i Slovenije imaju najviše osiguran pristupaju internetu iz vlastitog doma, po 74 posto, zatim slijede Latvija i Austrija po oko 60 posto, dok u Hrvatskoj oko 47 posto građana ima osiguran pristup internetu iz svojih domova. S druge strane, dno liste predvodi Ukrajina gdje samo 15 posto građana ima pristup internetu od svoje kuće.
Najviše građana na internetu koristi uslugu slanja i primanje elektronske pošte. Tu uslugu najviše koriste Estonci, njih čak 83 posto, slijede ih slovenci s 81 posto, dok 59 posto hrvatskih građana koristi Internet za primanje i slanje elektronske pošte.
Internet bankarstvo i on-line trgovina
Od ostalih aktivnosti na internetu sve je popularnije korištenje internet bankarstva i on-line trgovanja, gdje listu također predvode baltičke zemlje, dok je u Hrvatskoj i zemljama regije taj oblik korištenja interneta još veoma nerazvijen i zapostavljen.
Generalno pretraživanje različitih web stranica jedna je od čestih preokupacija korisnika Interneta. Pretraživanje na dnevnoj razini najveće je u Sloveniji (79 posto), Slovačkoj (74 posto), dok u Hrvatskoj dnevno Internet pretražuje oko 66 posto građana. (D. P.)
Izvor:
GfK