Većina organizacija planira u slijedećih godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima
Najpopularnija društvena mreža među direktorima hrvatskih tvrtki jest Facebook kojega koristi njih 65 posto, pokazalo je Briefingovo istraživanje među direktorima hrvatskih tvrtki o njihovom korištenju Web 2.0 alata.
Drugi na ljestvici popularnosti je LinkedIN kojeg koristi 35 posto, a treći je Twitter, kojim se koristi 24 posto hrvatskih direktora. Među predloženim društvenim mrežama najlošije je prošao Flickr kojega ne koristi 65 posto djelatnika u hrvatskim tvrtkama.
Tvrtke ulaze na društvene mreže, blogove,…
Inače, sve se više hrvatskih korisnika, kupaca i birača svakodnevno pridružuje društvenim mrežama na internetu. Trenutno je samo na Facebooku aktivno oko 850.000 stanovnika Hrvatske ili njih gotovo 20 posto.
Stoga se ne postavlja pitanje hoće li se i domaće tvrtke i organizacije morati čim prije pridružiti društvenim mrežama, već kada će to učiniti. Neki su već krenuli tim koracima i zbog toga mogu služiti kao primjer drugima.
Briefingovo istraživanje sugerira da će u 2010. godini hrvatske tvrtke i organizacije na velika će vrata ući u svijet Web 2.0 medija kao što su društvene mreže, blogovi te forumi. Naime čak 95 posto ispitanika je ustvrdilo kako će organizacije u kojima rade u slijedećih godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima.
Većina nema strategiju
Međutim, prije tog iskoraka predstoji im mnogo posla i pripreme, budući da dvije trećine hrvatskih tvrtki, još nije osmislili Web 2.0 strategiju i politiku. Drugim riječima te tvrtke još ne znaju kada će i kako početi koristiti društvene mreže, blogove i druge nove medije te koji će im biti ciljevi.
Slično je i s internim Web 2.0 pravilnikom (politikom) kojega nema 60 posto tvrtki, dok je preostalih 40 posto ipak napisalo svoj policy koji propisuje što njihovi djelatnici smiju, a što ne smiju raditi na društvenim mrežama. (V. K.)
Izvor: Briefing.hr