Još je samo nekoliko dana ostalo do Tweetokracije (http://www.tweetokracija.com/konferencija/uvod), jedine konferencije i radionice u Hrvatskoj koja vam omogućava da potpuno svladate korištenje popularne društvene mreže Twitter u marketingu, prodaji i poslovanju. Tweetokracija se održava 18. i 19. Studenog u Poslovnom centru VMD u Zagrebu.
Twitter omogućava vodećim regionalnim brendovima poput HBO-a, Microsofta, Iskona, Nescafea da brzo i učinkovito promoviraju svoje prestave svoje proizvode naprednim korisnicima Twittera, koji najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu koriste ne samo na svojim računalima već i mobilnim uređajima poput iPhonea.
Za razliku od Facebooka gdje jedino što je bitno je broj fanova koji često nisu pravi kupci, Twitter omogućava direktnu komunikaciju s ljudima koji u svako doba dana mogu reagirati na zanimljive proizvode, usluge itd. Nedavno istraživanje je pokazalo kako su regionalni korisnici Twittera obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone i računala te obožavaju kupovati online (http://www.netokracija.com/twitter-hrvatska-srbija-4006).
Cvrkutanjem do kupaca
Tweetokracija se odvija u obliku konferencije i radionice, a vi možete sudjelovati u obje ili pojedinoj, kako vam odgovara. Predavači će sudionicima iz Vipneta, Emmezete, MORH-a INA-e pokazati kako učinkovito koristiti Twitter u marketingu i poslovanju.
Za sve svoje koristi, Twitter od brendova traži da budu prisutni na Internetu 24 sata na dan, 365 dan u godini, ali će Vam Tweetokracijini predavači pokazati kako se to zapravo radi. Neki brendovi Twitter koriste za korisničku podršku zbog svoje brzine i tako spriječavaju krizne situacije koje dovode do nezadovoljnih korisnika i loših iskustava.
Sve tvrtke i brendovi pojavljuju se na Twitteru htjeli oni to ili ne. Samo oni najsposobniji prihvaćaju izazov, iskorištavaju priliku i uspjevaju svoje proizvode i usluge predstaviti “cvrkutanjem”. Do Tweetokracije je ostalo tek nekoliko dana, tako da se nemojte zaboraviti prijaviti već danas! (http://www.tweetokracija.com/konferencija/uvod)