S ukupno 3.155 prijavljenih radova i 530 kompanija iz 48 zemalja, riječ je o vodećem europskom kreativnom natjecanju.
Za samo tjedan dana, u petak, 21. siječnja, Zagreb će postati europska prijestolnica kreativnosti u kojoj će se okupiti najbolji europski stručnjaci iz područja oglašavanja, dizajna, odnosa s javnošću i marketinških komunikacija.
Toga će se dana, naime, u Muzeju suvremene umjetnosti održati dodjela Epica nagrada i to po završetku Epica konferencije o kreativnom oglašavanju na kojoj će, između ostaloga, biti predstavljeni i pobjednici ovogodišnjeg natjecanja. S ukupno 3.155 prijavljenih radova i 530 kompanija iz 48 zemalja, riječ je o vodećem europskom kreativnom natjecanju.
Epica konferencija započet će u 10 sati predavanjem "Brutal simplicity" – od kreativnog razmišljanja do kreativnog rada, koje će održati Graham Fink, kreativni direktor u agenciji MC Saatchi iz Londona, dobitnici Epica Grand Prix 2010. u kategoriji tisak/press za kampanju Dixons "The last place you want to go". Andy Fowler, dobitnik Grand Prixa za najbolju interaktivnu kampanju, predstavit će kampanju "Streetmuseum" za Londonski muzej.
"IKEA i kreativna upotreba društvenih mreža" naziv je predavanja koje će održati Filip Nilsson, kreativni direktor tvrtke Forman&Bodenfors iz Švedske. Kampanja za IKEU osvojila je čak četiri zlatne Epica nagrade na ovogodišnjem natjecanju. Kampanju Nokia "Dot", dobitnicu Epica Grand Prix nagrade u kategoriji TV/Film, predstavit će Heather Wright iz Velike Britanije, dok će Thomas Granger, izvršni direktor tvrtke Buzzman iz Pariza, predstaviti kampanju dobitnicu zlatne Epica nagrade "Shoot the Bear" te pojasniti kako postići da se reklama širi poput virusa.
Iz Best Marketinga, organizatora Epica konferencije i dodjele nagrada, pozivaju sve zainteresirane da se prijave i sudjeluju u ovom jedinstvenom marketinškom događanju: "Epica nagrađuje marketinške kampanje koje su zabavne, inteligentne i drugačije te promiče oglašavanje koje poštuje kupce. Riječ je o najznačajnijoj europskoj nagradi u području marketinga pa smo izuzetno ponosni što će Zagreb, nakon ostalih velikih europskih metropola, sljedećeg petka ugostiti brojne stručnjake iz ovog područja, koji će u Muzeju suvremene umjetnosti primiti priznanja za svoje najbolje radove. Pozivamo sve domaće kreativce da nam se pridruže na Epica konferenciji o kreativnom oglašavanju i dodjeli nagrada te doznaju sve o aktualnim trendovima oglašavanja u Europi i svijetu".
Nakon konferencije s početkom u 19 sati održat će se i dodjela prestižnih Epica nagrada, nakon koje će uslijediti party u prostoru Muzeja. Dodjelu će voditi Nevena Rendeli i predsjednik Epice Andrew Rawlins, a glazbeni će gosti biti Ivana Starčević i Ante Gelo. Organizatori su se pobrinuli i da svi posjetitelji osjete dašak kulture pa je organiziran ekskluzivni obilazak trenutnih izložbi u muzeju.
Više informacija o dodjeli ovogodišnjih Epica nagrada i konferenciji može se pronaći na:
http://hr.best-marketing.com/index.php?lang=est&main_id=248
http://hr.best-marketing.com/index.php?lang=est&main_id=250
http://hr.best-marketing.com/index.php?lang=est&main_id=251
Pozivamo sve zainteresirane da se prijave i osiguraju svoje mjesto na najznačajnijem kreativnom događanju u Hrvatskoj.