Zagrebački Muzej suvremene umjetnosti ugostio je vodeće europske marketinške stručnjake koji su primili priznanja za svoje radove.
Zagreb je na jednu večer postao centar europske kreativnosti u kojem su se na dodjeli Epica nagrada u Muzeju suvremene umjetnosti okupili vodeći europski marketinški stručnjaci kako bi primili priznanja za svoje najbolje radove. Na prigodnoj dodjeli u organizaciji Best Marketinga Hrvatska 40-ak vodećih europskih kreativnih agencija primilo je statue u obliku piramide za najkreativnije kampanje u 2009. godini.
Među njima se našao i Boris Ljubičić, poznati hrvatski dizajner, koji je osvojio brončanu Epica nagradu za svoj plakat nazvan "Welcome to the Museum". Kako je riječ o najvećem europskom kreativnom natjecanju na koje je bilo prijavljeno 3.155 radova i 530 kompanija iz 48 zemalja, održavanje ove manifestacije Zagreb je svrstalo uz bok najvećim europskim metropolama koje su ranijih godina bile domaćin Epici.
"Prekrasno je u Zagrebu ugostiti vodeće europske stručnjake iz područja oglašavanja, dizajna, odnosa s javnošću i marketinških komunikacija. Zahvaljujem predsjedniku Epice g. Andrewu Rawlinsu što nam je ukazao povjerenje za organizaciju ovako značajnog događanja. Vjerujem da smo odradili odličan posao i da će svi sudionici Zagreb napustiti s lijepim uspomenama", izjavila je Tamara Tomić iz Best Marketinga Hrvatska.
Večer je započela dodjelom priznanja najboljim hrvatskim kreativnim agencijama koje su zadnjih deset godina osvojile Epicu, najznačajniju stručnu nagradu. Tako su se na pozornici našli predstavnici agencija Bruketa&Žinić, Digitel, Grey Worldwide, Studio International te Bilić Muller.
Kao dobitnici jedine hrvatske zlatne Epica nagrade, Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić dobili su i posebni Epica certifikat kao najuspješnija hrvatska agencija u zadnjih 10 godina Epica natjecanja. Osim zlata 2007. godine za Podravkino godišnje izvješće "Ispeci pa reci", agencija je osvojila i srebrnu Epicu prošle godine za "Dobre ideje svijetle u mraku" Adris grupe te broncu za Je´s Jeans 2007.
Domaćini dodjele nagrada u prepunoj dvorani Gorgona bili su naša poznata voditeljica Nevena Rendeli i predsjednik Epice Andrew Rawlins, dok su sudionike iz gotovo svih europskih država zabavljali naši priznati glazbenici Ivana Starčević i Ante Gelo. Nakon uručenja nagrada za prisutne je upriličen prigodan domjenak te obilazak stalne postave MSU-a i izložbe fotografija naše poznate umjetnice Mare Bratoš.
Dodjela Epica nagrada uslijedila je po završetku Epica konferencije o kreativnom oglašavanju na kojoj su predavanja održali predstavnici agencija dobitnica ovogodišnjih Epica Grand Prix nagrada. Tako su sudionici imali priliku poslušati studije slučaja najboljih kampanja iz protekle godine, među kojima su bile i Nokia „Dot“ te „Shoot the Bear“. Konferenciju je moderirala Tina Lee Odinsky Zec, profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta.