Današnji se marketinške bitke vode na internetu i društvenim mrežama, a prvonagrađeni na 'Web:::Strategiji' 2011 najbolje znaju kako doprijeti do srca korisnika.
Na regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“ otkrivene su tajne uspješnih marketinških kampanja, no najiščekivaniji trenutak konferencije svakako je bio proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011.
Pogledajte tri ovogodišnja dobitnika
- Idea studio, Maxflu kampanja na webu i Facebook-u za naručitelja - PLIVA d.d.
„Inovativan pristup online oglašavanju u korištenje viralne poruke na temu „Facebook je zaražen virusom!“. Pozitivan odaziv ciljane grupe na kampanju.“ - zaključio je član ocjenjivačkog odbora Damir Podhorski.
- drap d.o.o., Links team on Facebook za naručitelja - Links d.o.o.
„Drap je po običaju napravio odličan posao na Facebooku, bravo, odlična igrica koja je rezultirala sa preko 20 000 korisnika.“ - pohvalio je član ocjenjivačkog odbora Hrvoje Bujas.
- Tehnocentar, Postani X-Player, za naručitelja Tehnocentar
„Sam po sebi, vrlo interesantan i inovativan proizvoda, lak za upotrebu a kao takav i vrlo jednostavan za promociju. Odlično odabrana ciljana skupina potrošača rezultirala je velikim uspjehom same promotivne kampanje.“ - komentirao je Damir Podhorski.
Istraživanje: Internet za oglašavanje koristi 65% ispitanika
Ocjenjivački odbor koji su sačinjavali stručnjaci iz struke - Ivan Rečević, Hrvoje Bujas i Damir Podhorski - dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije regionalnim web profesionalcima koji svojom izvrsnošću i inovativnošću na području web marketinga odskaču od drugih.
„Upravo od takvih treba učiti kako bi cijelo tržište internetskog marketinga nastavilo rasti. I na tome će Zlatna nagrada Web::Strategije i dalje ustrajati sljedećih godina,“ rekao je nadzornik ocjenjivačkog odbora Siniša Gavrilović.
Osim nagrada, konferencija je donijela niz atraktivnih predavanja kao što su „ONLINE+OFFLINE ili zašto je integracija dobitna kombinacija“, „Kvalitetan nastup na društvenim mrežama - od A do Ž“, „Tko se boji Pande još?“, „Kralj internetskog oglašavanja - dobri stari banner“ te „Kako efikasno raditi PR putem emaila?“.
Da internetski marketing postaje sve važniji, pokazuje istraživanje online magazina Zimo.co u kojem su otkrili koliko marketinške agencije iz regije ulažu u online oglašavanje. Tako je najveći broj klijenata ulagao oko 10 tisuća kuna za online oglašavanje, a najčešće se oglašavalo kroz bannere sa 70%, internetske tražilice ili SEM sa 65% te kontekstualni oglasi sa 60%. Najčešća platforma za oglašavanje klijenata postao je upravo internet sa 65%.