Preko polovice stručnjaka za kadroviranje kaže kako način na koji se kandidati prezentiraju na stranicama kao što su Facebook, Twitter, Instagram ili Linkedin utječe na to hoće li dobiti posao, piše Daily Mail.
Trećina stručnjaka za kadroviranje izjavila je pak kako su odbili pozvati kandidata na intervju zbog stvari koje su objavljivali po društvenim mrežama.
No izgleda da tražitelji posla postaju svjesni toga, te je polovica izjavila kako su svjesni da se njihovi on-line profili mogu jednom naći pred potencijalnim šefom.
Utjecaj interneta je obostran, jer je 28% tražitelja posla reklo kako i ono što pročitaju o tvrtci on-line utječe na to hoće li se prijaviti tamo za posao, pokazuju rezultati istraživanja provedenog nad 4.000 muškaraca i žena.
"Sve više i poslodavaoca i posloprimaca provjerava internet prije zapošljavanja, a dobra Google pretraga reći će vam više od CV-a", kaže Andy Sumner sa web stranice za zapošljavanje Monster.co.uk.
"Kandidati bi trebali promisliti o tome da koriste posebne društvene mreže za osobne, a posebne za profesionalne profile. A isto vrijedi i za poslodavce. Ako želite privući prave talente morate misliti kakav imidž šaljete u svijet kao organizacija", kaže Sumner.
"Mnogi se fokusiraju na potencijalno negativne stvari društvenih medija kada je u pitanju prijavljivanje za posao. I dok je važno kako uređujete svoj profil i pazite na postavke o privatnosti, druđtveni mediju mogu istovremeno biti i vrlo koristan alat pomoću kojega možete izgraditi osobni brend i učiniti od sebe kandidata koji je stvarno privlačan poslodavcu."
Profile kandidata na društvenim mrežama provjeravaju i hrvatski poslodavci. Što im je pritom važno, pogledajte u rezultatima istraživanja Životopis po ukusu hrvatskih poslodavaca.
Izvor: Danas.hr