Na Instastoryju Sonje Kovač nakratko je osvanuo cjenik njezinih usluga.
Čini se kako je blogerica i influencerica slala poslovnu ponudu za tromjesečnu suradnju, a fotografija je slučajno završila na njezinom storyju, piše Index.
Cijena pojedinačne objave iznosi 9000 kuna, dok objava na blogu stoji dvije tisuće kuna manje. Cijena tromjesečne suradnje iznosi 61.500 kuna odnosno 51.500 kuna s popustom. U to su uključene i četiri objave na InstaStoryju.
U alternativnu tromjesečnu ponudu uključena je jedna objava mjesečno. Želite li da vas Sonja reklamira, tri objave na Instagramu i šest na InstaStoryju koštat će vas 19.500 kuna. YouTube vlog u kojem Sonja govori samo o vašem brendu stajat će pak vas 6500 kuna. Inače, Sonju na Instagramu prati više od 300 tisuća ljudi.
Zarada blogera i influencera česta je tema na internetu, a nova lista Hopper HQ-a pokazuje koliko se ljudi obogatilo samo zahvaljujući društvenim mrežama. Jedna od njih je i makeup artistica Huda Kattan koja je prikupila 26 milijuna pratitelja na Instagramu otkako je napustila karijeru u financijama 2010. godine.
Kattan, koja je jednom odbila ponudu od 185 tisuća dolara za samo jednu objavu na Instagramu, danas zarađuje prosječno 33 tisuće dolara po objavi, piše New York Post. Ta figura priskrbila joj je prvo mjesto na "beauty rich" listi. Iza nje je britanska vloggerica i autorica Zoe "Zoella" Sugg, koja zarađuje 16 tisuća dolara po objavi.
Sudeći po toj listi, reality zvijezda Kylie Jenner najplaćeniji je influencer na Instagramu. Ona zarađuje vrtoglavih milijun dolara po jednoj jedinoj objavi. 20-godišnjakinja će ubrzo postati prva "selfmade" milijarderka.