Teško je napredovati ako s kolegama komuniciramo isključivo putem računala i telefona.
U više navrata smo o tome već pisali – fleksibilno, skraćeno radno vrijeme i rad od kuće snažno utječu na naše zadovoljstvo poslom koji obavljamo, a pritom mogu pozitivno utjecati i na produktivnost i same poslovne rezultate. No, uvijek postoji druga strana medalje.
Kako za CNBC ističe poslovna novinarka Suzy Welch, unatoč tome što velik broj ljudi mašta o mogućnosti odrađivanja posla iz udobnosti vlastitog doma, takav oblik rada ponekad može biti pravi ''ubojica karijere''.
''Shvaćam da je dijelu zaposlenika rad od kuće, odnosno na daljinu, jedina prihvatljiva opcija, kao i da neki poslodavci ne mogu doći do željenog zaposlenika ako mu ne ponude takvu vrstu zaposlenja'', ističe Welch i dodaje kako uz značajne benefite rad od kuće ima i ''ozbiljne minuse''.
Lider ne postajete ''na daljinu''
''Ovako stoje stvari… Ona najvažnija, ključna pitanja nikad se ne rješavaju preko telefona ili e-pošte. Ne, njih rješavamo fizičkim okupljanjem ljudi na jednom mjestu. Odlični, uspješni timovi stvaraju se na zajedničkim ručkovima, kroz zafrkanciju i poneku svađu'', smatra Welch.
Takvo povezivanje, dodaje, ''gradi povjerenje, a ono je raketno gorivo koje pogoni našu karijeru.''
Istovremeno, Welch naglašava da je rad od kuće sasvim prihvatljiva opcije za sve one koji su zadovoljni dosadašnjim razvojem njihove karijere i koji nemaju ambicije postati liderom,''Radom na daljinu moguće je doprinijeti poslovnim uspjesima, a neki će čak i napredovati.''
Međutim, kako biste postali lider vaše organizacije, ''morate biti u zgradi''.
"Vodstvo je unutarnji posao i počinje u sobi u kojoj se stvara povjerenje", zaključuje Suzy Welch
Izvor: CNBC